امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رفتار امريكا در قبال تحولات منطقه و سوريه موذيانه و مداخله‌گرایانه است

معاون سابق وزير خارجه گفت: رفتار امريكا در قبال تحولات منطقه و سوريه موذيانه و مداخله‌گرایانه است.

رفتار امريكا در قبال تحولات منطقه و سوريه موذيانه و مداخله‌گرایانه استاميرعبداللهيان معاون سابق وزير خارجه و ديپلمات ارشد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مباحث راهبردی اظهار داشت: تهران به حمايت قاطع خود از سوريه ادامه مي‌دهد.

وی در ادامه افزود: تروريست های تكفيری كارگزاران دستگاههای امنيتی و صهيونيستی در سوريه، عراق و منطقه هستند.

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه رفتار امريكا در قبال تحولات منطقه و سوريه موذيانه و مداخله گرایانه است، گفت: تداوم روش های امنيتی و نظامی عليه مردم و نظام سياسی سوريه منجر به تقويت بيشتر پديده تروريسم و گسترش مهاجرت به سوی غرب می شود.

معاون سابق وزير خارجه بیان کرد: با افتخار و صدای بلند از محور مقاومت در منطقه حمايت مي كنيم و انرا برای حفظ امنيت منطقه در مقابل طراحی های خطرناك نظام سلطه ، تحركات رژيم صهيونيستی و تروريسم تكفيری ضروری می دانيم.

ديپلمات ارشد با بیان اینکه مباحث راهبردی نقش رييس جمهور بشار اسد در حفظ وحدت ملی ، تماميت ارضی و ثبات سوريه  كليدی است، ادامه داد: راهكار واقعی در سوريه بر پايه دو مؤلفه مبارزه قاطع و موثر با تروريسم و حل سياسي استوار است.

وی در پایان اظهار داشن: نقش عربستان در پرونده سوريه كماكان مخرب و غيرسازنده است، رفتار رياض در منطقه، تنها به تحقق أهداف جاه طلبانه رژيم صهيونيستي كمك مي كند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار