مهمترین اخبار نقل و انتقالات اروپا

از پیوستن بن عطیه به یووه تا توافق چلسی با کانته

در گزارش زیر به مهمترین اتفاقات در نقل و انتقالات اروپا نگاهی می اندازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ساعات گذشته خبرهایی از نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های اروپایی منتشر شده که برخی از آنها قطعی انجام شده  و برخی در حد گمانه زنی  هستند.

از پیوستن بن عطیه به یووه تا توافق چلسی با کانته

مهمترین این اخبار عبارتند از:
 
1- توافق چلسی با کانته 
 روزنامه «پاریزین فرانسه» از توافق 35 میلیون یورویی چلسی با لسترسیتی برای انتقال اِن‌گولو کانته به استمفوردبریج خبر داد. این هافبک فرانسوی یکی از مهره‌های تأثیرگذار خروس‌ها در راه رسیدن به فینال یورو 2016 بود.

2- موناکو دروازه‌بان رم را به‌خدمت گرفت
باشگاه موناکو، مورگان دی‌سانکتیس را  به‌خدمت گرفت. قرارداد دروازه‌بان ایتالیایی جالوروسی در پایان ماه ژوئن به پایان رسید و او حاضر به تمدید آن نشد تا این اجازه را داشته باشد که به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود و او استاده لوئی را به‌عنوان مقصد بعدی‌‌اش انتخاب کرده است.

3- اشکرتل به فنرباغچه پیوست
 مدافع تیم فوتبال لیورپول از فصل آینده دوران بازیگری خود را در استانبول و سوپرلیگ ترکیه ادامه خواهد داد.
به نقل از نشریه سان، مارتین اشکرتل، با انجام تست پزشکی باشگاه فنرباغچه ترکیه و قبول شدن در آن، با این تیم قرارداد بست.
اشکرتل که به دوران هشت سال و نیم حضورش در لیورپول پایان می‌دهد، پس از قرار گرفتن در لیست بازیکنان مازاد یورگن کلوپ از آنفیلد خارج می‌شود. 
او (چهارشنبه) در تست پزشکی باشگاه فنرباغچه شرکت و پس از آن پای قرارداد 5.5 میلیون پوندی‌اش را امضا کرد.

4- بارسلونا با مدافع پاری‌سن‌ژرمن قرارداد بست
باشگاه بارسلونا با لوکاس دینیه، دفاع چپ فرانسوی فصل گذشته تیم فوتبال رم قرارداد بست.
قرارداد بارسلونا با مدافع 22 ساله و ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن که فصل گذشته به صورت قرضی برای جالوروسی بازی می‌کرد، پنج ساله و تا سال 2021 است . 
به نوشته نشریه آس، ارزش قراردادی که بارسا با دینیه بسته 16.5 میلیون یورو است .

5- آدریانو به لاتزیو می‌پیوندد
ستاره 31 ساله بارسلونا به لاتزیو ایتالیا ملحق خواهد شد.
ستاره بارسلونا از لاتزیو پیشنهاد 14 میلیون یورویی دریافت کرده و هر چند این رقم برای او به نظر کم است اما می‌تواند شروعی دوباره در سن 31 سالگی و فرصتی ناب برای درخششی تازه باشد.

6- ستاره اتلتیکو در یک قدمی بارسلونا 
 لوچانو داریو ویتو ستاره 22 ساله فوتبال آرژانتین و تیم  اتلتیکومادرید که سابقه درخشش در راسینگ کلاب، ویارئال و اتلتیکومادرید را در کارنامه خود دارد از باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی 28 میلیون یورویی دریافت کرد.

7- توافق بن‌عطیه  با یووه 
مسئولان باشگاه یوونتوس در نهایت موفق شدند تا رضایت سران باشگاه بایرن را کسب کنند و مهدی بن عطیه مدافع مراکشی را به تورین بیاورند.
بنا به گزارش اسکای اسپورت، بن عطیه به صورت قرضی به مدت یک فصل به یووه منتقل شده است. یووه در پایان فصل آینده می‌تواند با او قرارداد دائمی امضا کند. در این راستا قیمت او را 20 میلیون یورو برآورد کرده‌اند.

8- توافق منچستر سیتی با سانه 
به گزارش نشریه بیلد، لروی سانه، پدیده جوان باشگاه شالکه 04 و تیم ملی آلمان با انتقال به منچستر سیتی موافقت کرده است تا این ستاره بیست ساله هم به جمع سیتیزن ها بپیوندد.  انتظار می رود هفته آینده مذاکرات صورت بگیرد و عدد نهایی انتقال حدود ۵۵ میلیون یورو خواهد بود.

9- " به به " به ایبار پیوست
بازیکن سابق منچستر یونایتد که فصل گذشته به طور قرضی در رایووایکانو بازی می کرد با قراردادی 4 ساله به ایبار پیوست. مبلغ قرارداد او فاش نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار