مختاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رسیدگی به ده‌ها فقره پرونده باغات خشک شده تهران

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ده ها فقره پرونده در خصوص باغات خشک شده تهران، تشکیل و شکوائیه ارسالی به مراجع ذیصلاح در جریان رسیدگی است.

رسیدگی به ده ها فقره پرونده باغات خشک شده تهران
علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با اشاره به آخرین وضعیت پرونده باغات خشک شده توسط متخلفان، اظهار داشت: ده ها فقره پرونده در خصوص باغات خشک شده تهران، تشکیل و شکوائیه ارسالی به مراجع ذیصلاح در جریان رسیدگی است.

وی با اشاره به باغات خصوصي که در اثر بي‌توجهي به خوبي آبياري نشده و در حال از بين رفتن است، افزود: مسئولان ذیربط ضمن نظارت، كنترل و اهتمام ويژه، تمهيدات لازم را در جهت ترغيب مالکان اينگونه باغات به آبياري به موقع و نگهداري بهينه از فضاي سبز به ‌عمل آورده و درصورت بي‌توجهي مالكان ، مناطق راساً نسبت به آبياري اقدام می نمایند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قطع یا خشک نمودن عمدی درخت، شهرداری های مناطق موظفند نسبت به تعقیب قضایی متخلفان اقدام نموده و چنانچه شرایط به نحوی باشد که موجب از بین رفتن یک باغ شود بر اساس تبصره 1 ماده 6 لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز از طریق مراجع قضایی، ملک مزبور به نفع شهرداری ضبط و به بوستان عمومی تبدیل می شود.

مختاری به برخورد با کسانی که قصد خشک نمودن و انهدام باغ ها را دارند، اشاره کرد و گفت: موضوع به دقت رصد شده و حسب مورد اقدامات حقوقی مناسب و معرفی متخلفان به مراجع قضایی صورت میگیرد، که در این زمینه ده ها فقره پرونده تشکیل و شکوائیه ارسالی به مراجع ذیصلاح در جریان رسیدگی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار