ساری،

اختصاص اعتبار میلیاردی به تامین اجتماعی مازندران

750 میلیارد تومان اعتبار امسال برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه حوزه درمان؛ اصلی ترین محور و تعهد سازمان تامین اجتماعی است که در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان خدمات رسانی می کند گفت: امسال 750 میلیارد تومان اعتبار برای ارائه خدمات بیشتر به بیمه شدگان مازندران اختصاص یافت.

محمد خورشیدی گفت: برای ساخت ، تجهیز و راه اندازی مرکز آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی و بیمارستان منطقه ای جراحی قلب باز بعنوان مهمترین طرح های درمانی تامین اجتماعی مازندران ؛بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

وی از توسعه و تکمیل مراکز درمانی و اورژانس بیمارستانهای رازی چالوس ، بوعلی نکا ، شفای بابلسر ، درمانگاه چمستان نور و پلی کلینیک ساری بعنوان طرح های درمانی ای نام برد که امسال اجرائی و یا بهره برداری می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه خدمات تامین اجتماعی شامل 60 درصد جمعیت مازندران می شود؛ یادآور شد یک میلیون ونهصد هزار نفر مازندرانی با درمان مستقیم در بیمارستانهای تامین اجتماعی خدمات دریافت می کنند و یا با مراجعه به مراکز و بیمارستانهای دولتی و خصوصی طرف قرارداد؛ از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی بهره مندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.