اهواز؛

حل مشکلات شهرک صنعتی اهواز الزامیست

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان بر تلاش نسبت به حل مشکلات شهرک صنعتی شماره 5 اهواز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد سیاحی اظهار داشت: باید جلوی احداث شهرک صنعتی شماره 5 اهواز گرفته می‌شد اما اکنون که این شهرک ساخته شده است باید برای حل مشکلات آن تلاش کرد.

وی افزود: در آخرین بازدیدی که از این شهرک انجام شد، بحث زیرساخت‌های آن مدنظر قرار گرفت تا سازمان‌های ذیربط برای حل مشکلات آب، برق و گاز این شهرک تصمیم‌گیری کنند و روند حل مشکلات زیرساختی آن تسریع پیدا کند.

سیاحی تصریح کرد: در خصوص بحث تامین آب این شهرک قرار شد تا شرکت آب و فاضلاب اهواز از محل تاسیسات شهرک صنعتی شماره 3، آب مورد نیاز شهرک شماره 5 و 3 را تامین کند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان بیان داشت: در رابطه با بحث گاز این شهرک مقرر شد تا شرکت گاز از حریم جاده استفاده کند و گازرسانی این شهرک را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: مجوزات مورد نیاز برای گاز رسانی شهرک صنعتی شماره 5 اهواز گرفته شده و گازرسانی این شهرک اکنون جز تعهدات شرکت گاز است که قطعا پیگیری و انجام می‌شود.

احمد سیاحی با اشاره به جاده مورد نیاز برای دسترسی به این شهرک اذعان داشت: قرار است اداره کل راه و شهرسازی طرح خود را در خصوص جاده دسترسی این شهرک ارائه کند تا سپس در خصوص اعتبارات آن تصمیم‌گیری و عملیات اجرای احداث این مسیر اختصاصی آغاز شود.

این مقام مسئول با اشاره به این نکته که مسائل زیست محیطی قابل تعارف نیستند، گفت: برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال نیز نباید مسائل زیست محیطی را نادیده گرفت زیرا بحث محیط زیست بر همه موارد اولویت دارد اما در خصوص فعالیت این شهرک و دریافت مجوزهای زیست محیطی آن قرار بود تا با رعایت یکسری الزامات و با هماهنگی سازمان محیط زیست کشور مجوزهای لازم برای این شهرک کسب شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.