آبادان؛

تساوی دیدار تیم فوتبال صنعت نفت‌آبادان با تیم‌ ملی جوانان

تیم صنعت نفت آبادان در دومین بازی تدارکاتی خود در تهران مقابل اکسین البرز به نتیجه مساوی رضایت داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛طلایی پوشان آبادانی که در اردوی تدارکاتی در تهران بودند چند بازی‌تدارکاتی برای سنجش خود در نظر گرفتند.

در دومین بازی تدارکاتی تیم صنعت نفت آبادان که مقابل اکسین البرز در تهران برگزار شد طلایی‌پوشان آبادانی باز هم مساوی کردند.

مسابقه تدارکاتی تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و اکسین البرز در مجموعه ورزشی نفت شهر تهران برگزار شد و با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

تک گل طلایی‌پوشان آبادانی را علی عبداله‌راده مدافع پیش تاخته این تیم روی پاس میلاد جهانی در دقیقه 41 به ثمر رساند.در این بازی بیشتر بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان حاضر در این اردو با نظر کادر فنی به میدان رفتند تا آمادگی آنها محک بخورد.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در تهران حضور داشتند برای آمادگی بیشتر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر تمرینات خود را در این شهر انجام دادند.تمرینات بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد.

طلایی‌پوشان آبادانی به تمرینات خود در تهران پایان دادند و بقیه تمرینات خود را در شهر خود آبادان ادامه خواهند داد.

تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم ملی جوانان ایران در هر نیمه با ترکیب متفاوتی به زمین بازی وارد شد تا آمادگی همه بازیکنان حاضر در اردو محک بخورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.