شیراز؛

کشف محموله ميليوني سيگار قاچاق در استهبان

56 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق از يك دستگاه اتوبوس در شهرستان داراب کشف شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛فرمانده انتظامي شهرستان استهبان گفت: مامورين انتظامي شهرستان استهبان، ضمن برپايي ایستگاه ايست و بازرسي موقت در اطراف اين شهرستان، هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس مظنون شدند.
سرهنگ داوود امجدی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد اين اتوبوس كه از مسير زاهدان به سمت شیراز در حال حركت بود، حامل کالای قاچاق از نوع سیگار خارجي است.
وی تصریح کرد : در این بازرسی 56 هزار و 600 نخ سیگار خارجی قاچاق که به طرز ماهرانه ایی درقسمت گیربکس عقب و همچنین بدنه اتوبوس جاسازی شده بود، كشف شد.
سرهنگ امجدي با اشاره به دستگيري دو قاچاقچي كالا در اين رابطه و معرفي آنها به مراجع قضايي، گفت: ارزش تقریبی اين محموله كالای قاچاق 90 میلیون ریال برآورد شده است.
وي با هشدار به جوانان درباره تبليغات سوء و دروغين شركت هاي مختلف توليد كننده سيگار، خاطرنشان كرد: توليدكنندگان مواد دخاني و بازار فروش آن، جوانان را هدف قرار داده و از طريق تبليغ، طرح ها و بسته بندي هاي جذاب و مورد دلخواه نوجوانان و جوانان و همچنين بكارگيري عناوين دروغي مانند لاغری ، به جلب توجه اين گروه سني براي فروش بيشتر می پردازند.
انتهای پیام/س

برچسب ها: محموله ، قاچاق ، سیگار ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار