شکایت استقلالی ها از مهاجم کرواتی

باشگاه استقلال برای رسیدگی به پرونده پروپچیج اقدامات لازم را از طرف فیفا انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروپچیچ مهاجم آبی پوشان پایتخت که به مدت یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد پس از اتمام فصل به کشور خود بازگشت و با توجه به اینکه مبلغی را از مطالبات خود از باشگاه استقلال طلب داشت، این موضوع را از طریق وکیلش پیگیری کرد.
 اما باشگاه استقلال هم طی نامه ای به این بازیکن اعلام کرد تاقبل از آغاز تمرینات که از تاریخ بیست و پنجم شروع می شود خودش را به کادر فنی معرفی و در تمرینات حاضر شود اما تا به امروز این امر صورت نگرفته و پرو در تمرینات تیمی حضور پیدا نکرده است .

مسئولان باشگاه استقلال نیز با توجه به قراردادی که این بازیکن با باشگاه دارد در ازای هر روز غیبت جریمه ای را برای این بازیکن در نظر می گیرند . به این ترتیب پروپچیچ نمی تواند با شرکت نکردن در تمرینات قرارداد خود را یک طرفه با استقلال فسخ کند و خواستار دریافت مطالبات شود چرا که استقلالی ها طی نامه ای مکتوب به این بازیکن اعلام کردند که تا قبل از تمرینات برای مذاکره به ایران بیاید.

مدیران استقلال رسیدگی به پرونده این بازیکن را در اختیار یک وکیل ایتالیایی قرار دادند و همچنین باشگاه استقلال در خصوص این مساله به فیفا شکایت کرده تا صورت کامل و جامع رسیدگی های لازم صورت گیرد.

افشارزاده مدیر عامال باشگاه استقلال با تایید این خبر به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران گفت :در هر صورت این بازیکن باید نشستی را با ما برگزار می کرد اما در حال حاضر بررسی این موضوع را به وکیل سپرده ایم را کارها صورت گیرد .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار