اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در "اصفهان"

دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 29 تیر تا یکم مرداد امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در دهمین سال برگزاری میزبان 130 شرکت کننده داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع درچهار سالن شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان است.
17 شرکت مطرح صنعت طلا و جواهر از کشورهای ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند.
مشارکت کنندگان داخلی نیز از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، قزوین، هرمزگان و یزد بوده و همچنین نمایندگی های فروش کشورهای اتریش، هند، آمریکا ودراین نمایشگاه شرکت دارند.
تولیدکنندگان مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی، ماشین آلات و ابزار آلات طلاسازی، دستگاه های لیزر و سی.ان.سی، مراکز علمی و آموزشی و مجموعه های فعال در زمینه تجهیزات و صنایع وابسته طلا و جواهر، عمده مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
حضور مشارکت کنندگان کشورهای ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی به صورت مستقیم، افزایش متراژ نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته و همچنین حضور بیشتر برندهای معتبر تولیدکننده ماشین آلات و ابزار طلاسازی کشور از مهمترین تفاوت های برگزاری این دوره نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به شمار می آید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار