لرستان؛

مراجعه ۳۴۰۰ نفر به پزشکی قانونی لرستان به دلیل صدمات ناشی از نزاع

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از مراجعه بیش از سه هزار و ۴۰۰ نفر به پزشکی قانونی این استان به دلیل صدمات ناشی از نزاع خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ نظیفی مراجعه بیش از سه هزار مصدوم نزاع به پزشکی قانونی لرستان اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال سه هزار و ۴۷۳ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی آمار مراجعان نزاع به پزشکی قانونی لرستان در سه ماه سال گذشته را سه هزار و ۴۳۷ نفر دانست و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت : از کل مراجعان نزاع طی سه ماه اول سالجاری دو هزار و ۶۴۰ نفر مرد و ۸۳۳ نفر زن بوده اند که در مدت مشابه سال قبل این رقم برابر با دو هزار و ۵۸۶ نفر مرد و ۸۵۱ نفر زن بود.

نظیفی بیشترین و کمترین آمار مراجعان نزاع به پزشکی قانونی استان طی سه ماه نخست امسال را به ترتیب مربوط به شهرستان های خرم آباد و پلدختر دانست و گفت: در این مدت شهرستان های خرم آباد با هزار و ۱۴۹ نفر و بروجرد با ۷۱۰ نفر به نسبت جمعیت بیشترین آمار مراجعان و شهرستان پلدختر با ۷۴ نفر کمترین آمار مراجعان نزاع را به پزشکی قانونی داشته اند.

وی افزود: آمار مراجعان مدعی نزاع در سال ۹۴ تعداد ۱۲ هزار و ۸۶۱ نفر بوده که از این تعداد سه هزار و ۱۹۹ نفر زن و ۹ هزار و ۶۶۲ نفر مرد بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان به افزایش مراجعان نزاع در مرداد ماه سال ۹۴ نسبت به سایر ماه های سال اشاره کرد و گفت: تعداد مراجعان نزاع در بهمن ماه ۹۴ نسبت به سایر ماه های سال کمتر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.