سمنان؛

برخورد پلیس راه با رانندگان متخلف

رئیس پلیس راه استان سمنان از توقیف 34 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع 15 فقره سانحه رانندگی در پنج شنبه و جمعه 24 و 25  تیر خبر داد و افزود :خوشبختانه هیچ یک از این موارد ،فوتی نبوده است.
خسرو جردی با اعلام این که در 12 فقره سانحه جرحی ،22 نفر از هموطنانمان مجروح و راهی بیمارستان شدند افزود:50 درصد سوانح جرحی ناشی از واژگونی خودرو بود.
وی تاکید کرد :پلیس راه در قالب طرح تابستانه برای پیشگیری از حوادث در جاده های استان به ویژه محدوده محور بین المللی تهران – مشهد برنامه ریزی منسجم و کاملی را انجام داده است.
خسرو جردی تصریح کرد:در همین راستا طی 48 ساعت گذشته 34 دستگاه وسیله نقلیه که 12 دستگاه ،خودرو می باشد به دلیل تخلف رانندگی توقیف و با رانندگان متخلف ، برخورد شده است.
وی با اشاره به ضبط 8 جلد گواهینامه افزود:در این مدت با یک هزارو 671 مورد تخلف حادثه ساز نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.
سرهنگ خسرو جردی، بی توجهی راننده به جلو را مهمترین علت وقوع حوادث رانندگی 48 ساعت گذشته در جاده های استان اعلام کرد.
رئیس پلیس راه استان به عموم رانندگانی که سمنان را مقصد یا محل عبور خود انتخاب کرده اند هشدار دادبا تمام  توجه و هوشیاری پشت فرمان بنشینید زیرا که ثانیه ای غفلت،حادثه ای تلخ و جبران ناپذیر را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.