اردبیل؛

برگزاری سی و یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری در سرعین

سی و یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری در شهر گردشگری سرعین برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در مراسمی که صبح امروز در سالن اجتماعات هتل لاله سرعین اردبیل برگزار شد روسای مراکز استانی حوزه هنری از امروز تا 28 تیر ماه گرد هم آمدند تا فعالیت‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و رویکردهای حوزه هنری را در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار دهند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل در آیین آغازین نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری با قدردانی از حضور روسای مراکز استان‌ها مسؤولان حوزه هنری اظهار کرد: امیدواریم دستاورد این حرکت مبارک برای همه استان‌ها به ویژه استان اردبیل تولید آثار فاخر با حمایت جدی مسؤولان کشوری باشد تا هنرمندان این استان با برجستگی ارزشی و انقلابی بتوانند تولید آثار را داشته باشند.

امیر رجبی افزود: حوزه هنری با حمایت جدی از هنرمندان در بخش‌های مختلف تولید آثار ورود پیدا کرده و توانسته‌ایم باکیفیت‌ترین محصولات را در حوزه‌های مختلف تولید و تقدیم مخاطبان کنیم که در بخش‌های مختلف از این تولیدات استقبال کرده و نسبت به بهره‌مندی بیشتر از این آثار ارزشمند مشتاقانه ورود پیدا می‌کنیم.

وی بیان کرد: نشست روسای مراکز استانی حوزه هنری به مدت سه روز در شهر گردشگری سرعین برگزار می‌شود که امیدواریم مدیران، مسؤولان و تلاشگران این عرصه از خروجی این نشست بتوانند در تقویت تولیدات و برنامه‌ها در ادامه سال استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار