فلفلی:هدفمان ارتقا جایگاه فوتبال نابینایان است

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره هدف اصلی شاگردان خود را ارتقا جایگاه فوتبال نابینایان دانست.

فلفلی: هدفمان ارتقا جایگاه فوتبال نابینایان استجواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در تورنمنت پیش پارالمپیکی برزیل موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد و ما به دنبال تکرار این عنوان در پارالمپیک هستیم تا جایگاه ششم لندن را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جهت حضور در مسابقات پارالمپیک با حضور 13 ملی پوش و چهار نفر کادر فنی به میزبانی ساری تا 31 تیرماه در حال پیگیری است و در این اردو آنالیز تیم های حاضر در تورنمنت برزیل را برگزار می کنیم تا شناخت بازیکنان از حریفان افزایش پیدا کند.

فلفلی افزود: حسین رجب پور و محمد حیدری (خوزستان)صادق رحیمی٬ و محمدرضا مهینی نسب (کرمان)،احمدرضا شاه حسینی٬ رسول باصری و حجت الله مزارعی (فارس(،امیر پوررضوی و بهزاد زادعلی اصغر (آذربایجان شرقی)،کامبیز محکم (خراسان رضوی(،مرتضی رمضانی (گیلان( ، میثم شجاعیان (فارس)،اکبر شوشتری (مرکزی) ملی پوشان دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که زیر نظر ایمان فرحبخش٬ محمدرضا شاددل و امیرحمزه زارع مربیان تیم به تمرین می پردازند.

وی تصریح کرد: ترکیب نهایی تیم ملی پس از پایان یازدهمین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی با تصمیم کادر فنی مشخص می شود تا در آخرین اردوها نفرات اصلی آخرین هماهنگی های لازم را پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تیم و بازیکنان نسبت به تورنمنت برزیل هم پیشرفت داشته و امیدوارم این سطح از آمادگی بتواند به کسب نتیجه بهتر نسبت به پارالمپیک لندن کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار