اهواز؛

کسب مقام دوم دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مسابقات جام رمضان

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری اولین مسابقات رشته والیبال (جام رمضان) یادواره شهدای حرم به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهندس مهدی بهمنش گفت: این مسابقات با حضور تیم های استانی و منتخب کارکنان و دانشجویان دانشگاه از 19 تا 25 تیرماه در سالن ورزشی شهید زکوی با حضور 7 تیم از شهرستان اهواز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد تعامل و افزایش روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و سایر ادارات و دانشگاه های استان عنوان کرد.

بهمنش اظهار داشت: در این مسابقات در دور مقدماتی سه تیم از گردونه رقابت ها حذف شده و چهار تیم فولاد خوزستان، مخابرات خوزستان، کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آهن آلات نادری به رده بندی و فینال راه یافتند.

وی با بیان اینکه خوشبخانه تیم کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توانست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب نماید، خاطرنشان کرد: با توجه به سخت و نفس گیر بودن این دوره از مسابقات، فولاد خوزستان توانست باشکست تیم مخابرات خوزستان به مقام سوم رسیده و در فینال آهن آلات نادری با نتیجه 2 بر1 دانشگاه علوم پزشکی را پشت سر گذاشت و مقام اول را به خود اختصاص داد و در پایان جوایزی به همراه جام به رسم یاد بود به تیم های اول تا سوم اهداء گردید.

شایان ذکر است اعضای تیم والیبال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عبارتند از احمد کعبی نیا،  فواد قاسمی، علی باقری، علیرضا پیرهادی،  فواد آغاسی،  سینا رستکاران، یار محمد ممبینی، ابوذر حبیبی، بهروز سیلاوی زاده،  فرشاد داورانی ، مصطفی سیلاوی زاده.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.