زنجان؛

ضرورت ورود تشکل های مردمی در بحث اسیب های اجتماعی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت:در هرجایی که مردم ورود پیدا می کنند به تبع مشکلات کمتر می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سلطانی با اشاره به ورود و مشارکت های مردمی افزود:ورود تشکل های مردم نهاد در حوزه ی اسیب های اجتماعی ضروری است و در بحث هایی که مردم ورود پیدا می کنند مشکلات کمتر می شود.

وی به استفاده از مشارکت های مردمی و خیرین اشاره کرد و گفت :با تشکل های مردم نهاد در بحثدهای مبارزه با مواد مخدر و جمع اوری متکدیان ورود پیدا کرده ایم.

سلطانی با تأکید براینکه نگرانی های جدی در مسائل اجتماعی در سطح کشور وجود دارد اظهار داشت:یکی از این نگرانی ها بحث کودکان کار و خیابانی و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان عنوان کرد :بعد از مسائل اقتصادی ،مسائل اجتماعی دومین مسئله مطرح شده در سطح کشور است مه در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:دراستان زنجان ستادی را به عنوان ستاد امور فرهنگی و اجتماعی مدیریت و سامان دهی اسیب های اجتماعی تشکیل دادیم که در این راستا جلسات متعددی داشتیم.

سلطانی ادامه داد:در این سه ستاد سه اولویت طلاق،اعتیاد و حاشیه نشیتی موردبحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان دربحث اعتیاد جزء استان های پاک کشور محسوب می شود گفت:همچنین در بحث اسیب های اجتماعی به لحاظ نرم کشوری جزء استان هایی هستیم که از اسیب های کمتری برخورداریم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.