تئاتر باران مردادماه از سه نمایش میزبانی می‌کند

نمایش‌های «شاه اوبو»، «آنتیگنه» و «همسایه آقا» مردادماه در تئاتر باران به روی صحنه می‌روند

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ نمایش «آنتیگنه» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا هدایتی از یکشنبه 27 تیرماه، در تئاتر باران به صحنه می رود. این نمایش به مدت زمان 60 دقیقه در ساعت 19 به استثناء روزهای شنبه اجرا می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی حمید رضا بوسعدی، شفق خانی، ارشیا زرین، بابک قادری، بهداد قادری، مریم قربانیان، هیوا مجد، کاوه مرحمتی، نسیم مقدم، شهاب ملک پور، حمید رضا نقره دوست و حمید رضا هدایتی به ایفای نقش می پردازند. همچنین مسعود دلخواه در مقام مشاور کارگردان  با این گروه همکاری می کند.

این اثر نمایشی که بر اساس سه گانه «افسانه های تبای» اثر سوفوکل نوشته شده  تئاتر باران تا اواخر مرداد ماه میزبان نمایش «شاه اوبو» به نویسندگی احسان زیورعالم و کارگردانی آناهیتا قرچه است.
در این نمایش که برداشتی از متن آلفرد ژاری است؛ خشایار قرچه، ایمان اصفهانی، حسام افسری، فرزانه سلحشور و مصطفی ولی پور ایفای نقش می کنند. این نمایش به مدت زمان 70 دقیقه در ساعت 17 اجرا می‌شود.

نمايش "همسايه آقا" به نويسندگي و كارگرداني حسين كياني نیز از 6 مرداد ماه ساعت 21 در تئاتر باران روی صحنه می رود.

لازم به ذکرست که نمایش "همسایه آقا" که پیش از این آن را در سال 85در تئاترشهر روی صحنه رفت با حضور بازیگرانی که در اجرای قبلی اثر حضور داشتند در تئاتر باران روی صحنه می رود.

"همسایه آقا" داستان زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که در کنار یک امامزاده زندگی می‌کند و مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد. این نمایش برخلاف کارهای گذشته کیانی مضمون کمدی ندارد، اما در راستای شیوه اجرایی نمایش‌های این گروه قرار دارد و شیوه‌های اجرایی نمایش‌های ایرانی در آن کاملا مشهود است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر اخبار هنری مجموعه تئاتر باران می توانند از طریق شماره های 66176825  و 66176812 با این مجموعه در ارتباط باشند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.