صبا به دنبال حضور قدرتمند در لیگ

تیم فوتبال صبای قم با وجود تاخیر در شروع تمرینات، به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات لیگ است.

صبا به دنبال حضور قدرتمند در لیگبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صبای قم که این روزها اردو های آماده سازی خود را زیر نظر سرمربی جدیدش برگزار می کند به دنبال آماده سازی هر چه بهتر برای حضور در لیگ شانزدهم است. 


لیگ پانزدهم 

صبای قم که لیگ پانزدهم  را با علی دایی آغاز کرد نتوانست در پایان به جایگاه خوبی در جدول دست یابد آن ها نیم فصل اول به بالای جدول بسیار نزدیک شدند اما نتوانستند جایگاهشان را حفظ کنند و مشکلاتی از قبیل مسائل مالی و مشکلات تیم داری این تیم را تا مرز انحلال  و کناره گیری از لیگ شانزدهم پیش برد.


نقل و انتقالات 

همین مسائل کافی بود تا برخی از بازیکنانی که برای حضو در صبا از آن ها در خواست همکاری شده بود راهی تیم های دیگر شوند و بسیاری از بازیکنان قدیمی این تیم هم به دلیل نا مشخص بودن شرایط راهی تیم های دیگر شدند و قرار داد خود را فسخ کردند . اما شرایط ناگهان به طور کلی زیرو رو شد و با انتخاب صمد مرفاویی به عنوان سرمربی صبایی هه به سرعت وارد بازار نقل و انتقالات شدند و 10 بازیکن جدید جذب کردند.


اردو های آماده سازی 

تیم فوتبال صبای قم که زمان کمتری نسبت به سایر تیم ها برای برگزاری اردوی آماده سازی و برگزاری تمرینات داشت. تصمیم گرفت برای برپایی اردویی 10 روزه راهی اردبیل و شهر سرعین شود . آن ها زیر نظر مرفاوی به تمرین پرداختند و در این مدت 2 بازی دوستانه با منتخب اردبیل و شهرداری این شهر برگزار کردند که در هر دوی آن ها به پیروزی رسیدند. 


برخی معتقدند صبایی ها با توجه به زمان کمی که برای آماده سازی داشتند در هفته های ابتدایی حریفان آسانی هستند. 

شایان ذکر است که صبایی ها در نخستین دیدار خود در لیگ برتر 4 مرداد میزبان نفت آبادان هستند.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار