کرمانشاه؛

45 واحد تولیدی صنایع تبدیلی به مرحله بهره برداري رسيده است

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون 45 واحد تولیدی صنایع تبدیلی به مرحله بهره برداری رسيده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کریمی زند گفت:از این تعداد که 39% مجموع واحدهای بهره برداری رسیده فعلی را شامل می گردد. از نظر ظرفیت فراوری نیز 414 هزارتن (معادل 37 درصد از كل ظرفيت فراوري ايجاد شده) در 3 ساله اخیر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغال‌زایی ایجاد شده در بازه زمانی مذکور 441 نفر می‌باشد افزود: این میزان اشتغال‌زایی معادل 27 درصد از کل ظرفیت اشتغال ایجاد شده می‌باشد.

کریمی زند با بیان اینکه جهت اجرای طرح‌های صنایع تبدیلی در دولت تدبیر و امید مجموعاً 476 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده خاطرنشان کرد: این میزان سرمایه‌گذاری معادل 40 درصد کل ارزش سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این بخش می‌باشد.

مدیر صنایع تبدیلی و تکملیی سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای صنایع تبدیلی و تکمیلی اضافه کرد: هم اکنون 22 پروژه با پیشرفت فیزیکی بین 10 تا 90 درصد در استان در حال اجراست.

کریمی زند گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های فوق ظرفیت سازی برای بیش از 240 هزار تن از محصولات کشاورزی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های در حال اجرای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان کرمانشاه بالغ بر 510 میلیارد ریال سرمایه برآورد گریده افزود: با اختصاص و تامین اعتبار کافی جهت تامین تسهیلات مالی، موجبات راه‌اندازی این طرح‌ها و اشتغال‌زایی 237 نفر فراهم خواهد شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.