قلعه نویی:برای رفتن به اردوی بلاروس هیچ مشکلی ندارم/تمریناتم را زیر نظر مربی اختصاصی ام دنبال می کنم

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت:برای رفتن به اردوی بلاروس هیچ مشکلی ندارم اما به دلیل مشکلات شخصی که مربی ام دارد تصمیم گرفته ام ادامه تمرینات خودم را در تهران پیگیری کنم.

پژمان قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: به تازگی از مسابقات بلاروس برگشته ام و در استان گلستان زیر نظر مربی اختصاصی ام تمرینات را برای حضور قدرتمند در المپیک پیگیری می کنم.

وی افزود: برای رفتن به اردوی بلاروس هیچ مشکلی ندارم اما چون مربی ام به دلیل مشکلات شخصی که دارد نمی تواند من را در این اردو همراهی کند به همین دلیل تصمیم گرفته ام ادامه تمرینات خودم را برای حضور در المپیک در تهران پیگیری کنم.

قلعه نویی گفت: طی مکاتباتی که با فدراسیون انجام داده ام،قرار است ادامه تمرینات را پیش از شروع المپیک در تهران و زیر نظر مربی ام دنبال کنم تا با تمرکز بیشتری در مسابقات ریودوژانیرو حضور داشته باشم.

پرتابگر کشورمان تصریح کرد: تنها هدفم در بازی های تابستانی ریودوژانیرو این است که با قدرت در این رقابت ها حاضر شوم بتوانم مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارم و جزو 12 فینالیست برتر پرتاب چکش المپیک قرار داشته باشم.

وی ادامه داد: در المپیک رقیبان قدرتمندی که همگی آنها از برترین های این رشته هستند حاضرند، المپیک را نمی شود با هیچ رویداد دیگری مقایسه کرد تمام سعی ام بر این است که در این رقابت ها عملکرد خوبی را داشته باشم که حداقل مسئولان فدراسیون از نتیجه کسب شده من در المپیک راضی باشند.

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: با توجه به اینکه از ما تست دوپینگ گرفته نشده بود رکورد من و کاوه موسوی به ثبت نرسیده بود، اما با توجه به اینکه جواب آزمایشات برای ما ارسال شده است هیچ مشکلی نبوده که در فدراسیون جهانی حد نصاب های ما ثبت شده و گرنه اگر آزمایشات مشکل داشت به طور حتم جزو ورزشکاران المپیکی قرار نمی گرفتیم.

قلعه نویی در پایان یاد آورشد: در صورتی که مسئولان فدراسیون مانند همیشه که از من حمایت می کنند اگر این هم امکانات مناسبی را در اختیار من قرار بدهند به طور حتم در بازی های قهرمانی آسیا که قرار است در هندوستان برگزار شود قول کسب مدال را در این مسابقات می دهم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار