مهدی حیدری ملقب به مسی ایران با عقد قرارداد 5 ساله به تیم نوجوانان پرسپولیس پیوست.

مسی فوتبال ایران:مرا با مسی مقایسه نکنید عاشق گریزمان هستمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدیده 10 ساله فوتبال ایران که از وی به عنوان مسی ایران یاد می شود برای ثبت قرار داد خود به باشگاه پرسپولیس آمد.
 این نونهال که اهل حاجی آباد هرمزگان است پس از ثبت قرار داد خود با تیم های پایه پرسپولیس ، قرار است به زودی زیرنظر مصطفی قنبر پوردر تمرینات تیم نوجوانان  کارخودش را آغاز کند.

حیدری در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : من موردتایید باشگاه پرسپولیس قرار گرفتم حتی برانکو یک جلسه مرا در تمرین تیم بزرگسالان دعوت کرد وانجا در کنار وحید امیری سید جلال حسینی وسایربازیکنان بزرگسال تمرین کردم .

حیدر ی در مورد اینک روزی با پیراهن بزرگسال مقابل هواداران پرشور پرسپولیس بازی کند وجای طارمی را بگیرد گفت : تلاشم را می کنم که به جاهای خوب در فوتبال برسم وپیراهن تیم ملی رابپوشم .

وی درباره اینکه طرفدار کدام تیم اروپایی است گفت: من با وجود اینکه لقب مسی به من می دهند از این لقب خوشم نمی اید و اتلتیکو مادرید را دوست دارم وهمچنین علاقه دارم با گرزیمان مقایسه شوم ولقب این بازیکن را به من بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار