با حضور وزیر ارتباطات؛

برگزاری شانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در وزارت ارتباطات

شانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دكتر واعظی جهت پيگيری اقدامات صورت گرفته شش پروژه اقتصاد مقاومتی وزارت مذكور برگزار شد.

برگزاری شانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شانزدهمين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رياست وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با شركت اعضاي ستاد از جمله رئيس امور زيرساخت‌ها و خدمات ارتباطات و فناوري اطلاعات سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور و مجريان هفت پروژه اقتصاد مقاومتي وزارت و دبيران كميته‌هاي‌ اقتصاد مقاومتي دستگاه‌هاي تابعه برگزار شد.

در اين جلسه دكتر واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته تأكيد كرد: با توجه به اهميت و اجراي پروژه‌هاي اقتصاد مقاومتي، مجريان پروژه‌هاي اين وزارت بايد وضعيت موجود اقدامات و ريزپروژه‌هاي هر پروژه را اعلام کنند و در صورت وجود موانع و مشكلات احتمالي در جهت اجرايي نمودن آن اقدامات لازم را انجام دهند.

 وي همچنين در ادامه جلسه افزود: براي اقداماتي كه بازه زماني آن بيش از پايان سال جاري مي باشد، خروجي ملموس را انتهاي سال احصاء و ادامه آن به عنوان پيشنهاد سال آتي به دبيرخانه ستاد پيشنهاد شود.

گفتني است؛ در ادامه اين جلسه مجريان هر يك از هفت پروژه اقتصاد مقاومتي در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گزارش پيشرفت را ارائه كردند.
 
منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.