دعوت داعش از سیاه‌پوستان آمریکا برای پیوستن به این گروه تروریستی

پس از حادثه تیراندازی در شهر «باتون‌روژ» ایالت لوئیزیانا، داعش از سیاه‌پوستان آمریکایی خواست به این گروه تروریستی ملحق شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «هوی»، صبح یکشنبه در یک حادثه تیراندازی در شهر «باتون روژ» در ایالت لوئیزیانای آمریکا، 3 افسر پلیس کشته شدند. پس از این حادثه، عناصر گروه تروریستی داعش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از جامعه سیاه پوستان خواستند تا برای مبارزه با دولت آمریکا به این گروه تروریستی ملحق شوند. 

پلیس در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص این حادثه گفت: سه افسر دیگر نیز در جریان این تیراندازی زخمی شدند که وضع یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

فرد مسلح نیز در صحنه درگیری با پلیس کشته شد. به گزارش پلیس، این حادثه تیراندازی در نزدیکی یکی از مراکز خرید شهر «باتون روژ» به وقوع پیوست. 

در پی این حادثه، تروریست های داعش کشته شدن افسران پلیس را در این تیراندازی جشن گرفتند و از سیاه پوستان دعوت کردند تا برای مبارزه با دولت آمریکا به داعش بپیوندند.

پیش از این نیز عناصر گروه تروریستی داعش واکنش های مشابهی به حادثه تیراندازی به افسران پلیس در شهر دالاس نشان دادند. آنها خواستار آغاز جنگ نژادی در آمریکا شدند و از سیاه پوستان خواستند برای مبارزه با دولت این کشور به پا خیزند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ تير ۱۳۹۵
در آمریکا نباید نژاد پرستی باشد ،همه ما انسان هستیم وخدا یکتا را می پرسایم
ما باهمدیگر باید حزب های شیطان را از بین ببریم
آخرین اخبار