عضو شورای مرکزی اتحادیه فوتبال گفت: اتحادیه فوتبال نیاز به تحولات اساسی دارد تا به جایگاه واقعی خود برسد.

اتحادیه فوتبال نیازمند تحولات اساسی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صادق درودگر در جمع خبرنگاران گفت: شرایط باشگاهها‌ی فوتبال رو به افول است و به طور کلی میل به شفافیت در فوتبال ما وجود ندارد. همچنین نظم و هماهنگی بین باشگاهها دیده نمی‌شود اگر اتحاد و همدلی بین باشگاهها ایجاد شود در آن صورت شاهد رفع مشکلات فوتبال خواهیم بود.

درودگر در ادامه عنوان کرد: به هر حال اتحادیه فوتبال باید یک روش جدید را اتخاذ کند تا باشگاهها بیشتر با این اتحادیه همکاری کنند.

وی درباره نقش کم رنگ اتحادیه بیان کرد: در گذشته مدیرانی در اتحادیه فوتبال حضور داشتند که کارهای خوبی برای این اتحادیه انجام دادند. همچنین مدیران باشگاهها باید بیشتر در اتحادیه به کار گرفته شوند و از ایده‌های آنها در جهت رشد اتحادیه استفاده شود.

درودگر بیان کرد: فدراسیون فوتبال در دوره کفاشیان به نهادهای مدنی همچون اتحادیه فوتبال توجهی نمی‌کرد و این نهادها را نادیده می‌گرفت. همچنین در انتخابات اتحادیه مربیان نماینده‌ای ندارد و مسئولان خودشان مربیان مد نظر خود را برای انتخابات برمی‌گزینند، چرا که برایشان رای گیری در اولویت قرار دارد.

درودگر بیان کرد:امیدوارم در تبلیغات محیطی کلاهی بر سر باشگاهها نرود و به ارزش واقعی تبلیغات محیطی بها داده شود. همچنین هشدار می‌دهم به مدیران باشگاهها که به در آمد خود توجه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نقش اتحادیه فوتبال پررنگ شود همچنین اتحادیه فوتبال می‌تواند به عنوان موتور توسعه فوتبال عمل کند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار