اطمینان آلگری از ماندن پوگبا در یوونتوس

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس مطمئن است که هافبک فرانسوی تیمش تابستان امسال این تیم را ترک نمی کند.

اطمینان آلگری  از ماندن پوگبا در یوونتوسبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه دنیای ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانماسیمیلیانو الگری  مطمئن است که با وجود گمانه زنی ها  در مورد پیوستن  پل پوگبا به لیگ انگلستان یا اسپانیا، این هافبک فرانسوی در  یوونتوس خواهد ماند.

پوگبا تا سال 2019 با  یوونتوس قرارداد دارد،اما این روزها خبرهایی درباره  بازگشت او  به باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد و یا حضور در رئال مادرید  به گوش می رسد.

اما آلگری به  گاتزتا دلو اسپورت گفت :من در مورد شایعات انگلیسی خونسرد هستم. هر کسی که فرصت ترک  یوونتوس را دارد باید  همه چیز بسیار با دقت بررسی کند، چون در حال حاضر یوونتوس در میان چهار باشگاه برتر اروپا قرار دارد.

 این مربی 48 ساله افزود: یوونتوس باشگاه فروشنده ای نیست که اجازه بدهد بازیکنانش بروند. پوگبا متعلق به یووه است  و در نهایت او  می خواهد اسکودتو دیگری  و لیگ قهرمانان را فتح کند.

پوگبا، 48 بار در تمام مسابقات فصل گذشته برای یووه  بازی کرد و این تیم را در راه رسیدن  به قهرمانی سری آ و جام حذفی ایتالیا کمک کرد.

الگری عملکرد  تیمش را در نقل و انتقالات خوب دانست و گفت ما بازیکنانی مانند مهدی بن عطیه، دنی آلوز و میرالم پیانیچ را به خدمت گرفته ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار