اهواز؛

ساخت اپلیکیشن نوبت‌دهی در درمانگاه‌های بیمارستان امام(ره)

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: اپلیکیشن نوبت‌دهی درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) برای گوشی های هوشمند ساخته شد..

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر کامبیز معصومی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و فراگیری استفاده از گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در میان عموم مردم جامعه، ساخت اپلیکیشن نوبت‌دهی این درمانگاه‌ها در دستور کار روابط عمومی این مرکز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اجرای اپلیکیشن نوبت‌دهی درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز در گوشی‌های هوشمند، این برنامه به طور مستقیم به سامانه نوبت‌دهی اینترنتی متصل شده و امکان دریافت نوبت برای هر کدام از بخش‌های درمانگاه‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: برای دانلود آسان و رایگان این برنامه می‌توان به سایت بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به نشانی http://himam.ajums.ac.ir مراجعه کرد.

معصومی اظهار کرد: به دنبال گسترش خدمات الکترونیک در بیمارستان و با هدف کاهش مراجعه مستقیم مردم برای دریافت نوبت درمانگاه، بعد از راه‌اندازی سامانه تلفنی و اینترنتی، در سومین اقدام اپلیکیشن نوبت‌دهی درمانگاه‌های بیمارستان نیز ساخته و راه‌اندازی شد.

وی گفت: برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی باید به سایت بیمارستان مراجعه کرد و در صورت تمایل برای استفاده از سامانه نوبت‌دهی تلفنی می‌توان با شماره‌های گویای 32923985، 32923986، 32923987، 32923988، 32227245 و 32228247 تماس گرفت.

انتهاي پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت.پروانه.د
۱۴:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
روش های سخت