توفیقی:باشگاه ترکیه ای برای جذب سجاد هنوز پاسخ ما را نداده است/طلب مظلومی را پرداخت می کنیم

دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:مظلومی از سرمایه های باشگاه استقلال است و با توافق طلب او را پرداخت می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی وی در مورد طلب پرویز مظلومی گفت: در ابتدا باید بگویم مظلومی از سرمایه‌های باشگاه استقلال است، او به جز سال قبل از گذشته هم طلبی داشت، 50 درصد از مطالبات سال گذشته‌اش پرداخت شد و هم‌اکنون 50 درصد از طلب سال گذشته به‌اضافه طلبی که از گذشته داشت وجود دارد که فکر می‌کنم حدود 600-500 میلیون تومان است که سعی می‌کنیم این موضوع را با توافق برطرف کنیم.

وی درباره اینکه آیا باشگاه از لحاظ مالی برای جذب بازیکن مشکل دارد یا خیر توضیح داد : ما در این باره مشکلی نداریم و هر بازیکنی که مدنظر منصوریان بوده، جذب کرده‌ و می‌کنیم.

توفیقی در مورد وضعیت سجاد شهباززاده خاطرنشان کرد: شهباززاده پیشنهاد خارجی خود را به ما رسماً اعلام کرد و ما هم رسماً نامه‌ای را به باشگاه ترکیه‌ای ارسال کردیم که هنوز پاسخ ما را نداده‌اند. منصوریان به شدت خواهان ماندن شهباززاده است، به هر حال باید ببینیم وضعیت چگونه می‌شود،‌باید صحبت کنیم که یا او در باشگاه بماند یا در صورت جدایی هزینه باشگاه پرداخت شود.

وی در مورد اینکه باتوجه به عدم فسخ قرارداد مظلومی، منصوریان می‌تواند قراردادش را امضا کند یا خیر، گفت: سرمربی در همه جای دنیا وقتی برکنار می‌شود، کادر جدید بر سر کار می‌آیند و در مورد منصوریان هم مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد و قرارداد ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار