معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

حذف یارانه 24 میلیون نفر اجرایی نیست

معاون وزیر تعاون گفت: دولت حذف یارانه 24 میلیون نفر در سال جاری را اجرایی نمی‌داند و براین اساس اصلاحیه‌ای را تقدیم مجلس خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبر ساعت 14 شبکه یک سیما در توضیح شرایط حذف شدگان از یارانه در تیر ماه گفت: در تیر ماه 200 هزار نفر از لیست دریافت یارانه حذف شدند که از این تعداد 100 هزار نفر از آن‌ها فاقد کارت ملی شناسایی هستند که با توجه به خبرهای گذشته مبنی بر حذف یارانه افراد فاقد کارت ملی این امر عملی شد.
 
وی در ادامه افزود: نیمی دیگر از حذف شدگان از یارانه کسانی هستند که از اعضای هیئت علمی، قضات و تجار بزرگ بوده‌اند و این در قانون حذف یازانه ‌ها به این افراد مستقیما اشاره شده است.
 
معاون وزیر تعاون تصریح کرد: با توجه به حذف 200 هزار نفر در ماه جاری از لیست یارانه‌ها در لایحه‌ای جدید برای تسریع هدفمندی یارانه مرحله بعدی به مجلس ارائه خواهد شد.
 
میدری درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تماس با افراد برای قطع یارانه و پرداخت آن تنها به اقشار خاص گفت: این خبر صحت ندارد و هیچ تماسی با شهرواندان از سوی سازمان رفاه انجام نشده است.
 
وی بیان کرد: دولت حذف یارانه 24 میلیون نفر را در سال جاری اجرایی نمی‌داند و بر این اساس اصلاحیه‌ای را تقدیم مجلس خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار