ارومیه؛

فدراسیون والیبال وجود ۳ بازیکن خارجی در تیم‌ها را الزامی کند

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: فدراسیون والیبال برای عادلانه سازی قیمت بازیکنان داخلی، وجود سه بازیکن خارجی در تیم‌های سوپرلیگ را الزامی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،احد یوسفی اظهار داشت: بازیکنان از جانب کفپوش‌های غیر استاندارد آسیب نمی‌بینند بلکه از جانب سیاست‌های غلطی که در برنامه ریزی‌ها اعمال می‌شود آسیب‌پذیر هستند.

وی افزود: متاسفانه در مسابقات سوپر لیگ والیبال ایران، مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود ولی هدف از برگزاری آن مشخص نیست، حتی مخالفت صورت می‌گیرد ولی علت مخالفت نیز مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: بنده تاکید دارم که حتما 3 بازیکن خارجی در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه چنانچه والیبال اینگونه پیش رود بعد از المپیک دیگر وضعیت والیبال مطلوب نخواهد بود گفت: متاسفانه در هیچ کجای دنیا به بازیکنان والیبال تا این اندازه پول نمی‌دهند، در کشورمان افزایش قیمت بازیکنان والیبال به این دلیل است که بازیکنان رغبتی برای بازی در تیم‌های خارجی ندارند به طوری که قیمت بازیکن درجه سه ایران با بازیکن درجه یک اروپا یکسان است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: بازیکنان باید از نظر قیمت تعدیل شوند.

یوسفی بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیست و باید بدان توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از سه ملی پوش در ترکیب تیم‌ها وجود نداشته باشد گفت: این رویه سبب می‌شود رشد بازیکن تا حدی مشخص باشد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: از سال آینده بازیکن بیش از 1 میلیاردی در این تیم نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.