اهواز؛

اختصاص 120 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب منطقه عین 2 اهواز

استاندار خوزستان 120 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب منطقه عین 2 اهواز و رفع مشکلات آب شرب در این منطقه اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی در دیدار با مردم منطقه عین 2 اهواز بر رسیدگی به مشکلات و توسعه زیرساخت های ورزشی و فرهنگی این منطقه تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های ما برای توسعه مناطق محروم توجه به نظرات مردم است چرا که رضایتمندی مردم همواره یکی از ضرورت ها در جهت خدمت رسانی است.

وی افزود: رضایت مردم در نظام های مردم سالار یکی از مهمترین مسائل است که بر اساس آن، این امر مهم را در اولویت کار خود قرار داده ایم.

استاندارخوزستان خدمت به مردم را جزو حقوق مردم و وظایف دولت برشمرد و گفت: حضور ما در این مناطق بر اساس وظیفه بوده و هیچگاه منتی را بر مردم این مناطق نمی گذاریم چرا که توجه به مناطق محروم از وظایف دولت به شمار می رود.

شریعتی بیان داشت: تاکنون در این مناطق بخصوص منطقه عین 2 اهواز خدمات آن گونه که باید ارائه نشده است در حالی که استفاده از خدمات اولیه حق مسلم مردم به شمار می رود.

وی تصریح کرد: باتوجه به بررسی های صورت گرفته در جهت توسعه زیرساخت های ورزشی تمهیدات لازم برای احداث یک مکان ورزشی و احداث زمین چمن اندیشیده شده و اعتبار لازم نیز در این زمینه فراهم شده است و تا سه ماه آینده در این منطقه سالن و زمین ورزشی به بهره برداری می رسد.

غلامرضا شریعتی اذعان داشت: بحث فاضلاب که مهم ترین و پرهزینه ترین مساله به شمار رفته و خوشبختانه تا اندازه ای اقدامات لازم صورت گرفته و بخشی از کار نیز نیاز به اصلاح دارد که آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: شبکه فاضلاب در این منطقه با ایجاد 5 کیلومتر دیگر تکمیل و بخش اعظمی از مشکلات این منطقه رفع خواهد شد.

وی اظهار داشت: اعتبار لازم برای تکمیل فاضلاب این منطقه نیازمند 120 میلیارد ریال است که استانداری خوزستان این اعتبار را تامین خواهد کرد و تا هشت ماه آینده مساله فاضلاب به صورت کامل رفع خواهد شد.

شریعتی گفت: همچنین مرکز فنی و حرفه ای نیز نیازمند 5 میلیارد ریال است که این اعتبار نیز تامین خواهد شد و امید است به زودی شاهد فعالیت این مرکز در این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: احداث بازارچه نیز یکی از مطالبات اهالی این منطقه بوده که از شهرداری اهواز نیز خواستاریم تمهیدات لازم را در این زمینه در دستور کار قرار دهد و ما نیز اعتبار مورد نیاز آن را تامین خواهیم کرد.

استاندار خوزستان افزود: با رفع مشکلات فاضلاب ، بی شک مشکل بهسازی آسفالت منطقه نیز رفع خواهد شد و بخش عمده ای از مشکلات تردد اهالی نیز برطرف خواهد شد.

وی همچنین به تدوین طرح جامع شهری اشاره کرد و گفت: طرح جدید جامع شهری یکی از برنامه های اصلی ما به شمار می رود و این وعده را می دهیم که این طرح جامع را باتوجه به درخواست مردم مناطق محروم و کم برخوردار تدوین کنیم.

شریعتی در ادامه اذعان کرد: اگر بنا باشد که ما در یک شهر توانمند و مدرن زندگی کنیم تمامی مردم باید از حداقل امکانات برخوردار باشند.

استاندار خوزستان بیان داشت: منابع ما برای توسعه شهر محدود است و باید با برنامه ریزی صحیح این منابع را به نقاط مختلف شهر تزریق کنیم تا بتوانیم تمامی مردم را به خدمات اولیه که حق مسلم آن ها است برسانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.