رجبی: وضعیت فلاح زاده برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: حامد فلاح زاده آسیب دیده و احتمال دارد به بازی با پرسپولیس نرسد.

سعید رجبی در گفت و گو با حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران در فاصله یک هفته تا دیدار با پرسپولیس بیان کرد: پس از اردوی خوبی که در گرجستان داشتیم و بازی های دوستانه ای که در این اردو انجام دادیم تا حد زیادی برای تقابل با پرسپولیس در هفته نخست لیگ به آمادگی رسیدیم.

وی درباره حضور دروازه بان برزیلی در سایپا گفت: باشگاه مقدمات حضور این دروازه بان را در تهران فراهم کرده و پس از حضور الکساندر در تهران و انجام تست های پزشکی، کادرفنی نظر نهایی خود را درباره جذب این بازیکن اعلام می کند.

رجبی درباره آسیب دیدگی حامد فلاح زاده بیان کرد: فلاح زاده به دلیل مشکل آسیب دیدگی از ناحیه پا، دو روز زودتر از سایر بازیکنان سایپا به تهران بازگشت و تا قبل از دیدار هفته اول لیگ به فیزیوتراپی و رفع آسیب دیدگی خود می پردازد. باید ببینیم می توان از وی در بازی با پرسپولیس استفاده کرد یا خیر؟

مربی تیم سایپا در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما تاکنون به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده و این موضوع درباره تمام تیم ها در چند هفته ابتدایی لیگ صدق می کند. بنابراین پیش بینی می کنم در بازی با پرسپولیس 2 تیم از وضعیت اوج خود فاصله داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار