همدان؛

حضور 70 هزار جوان همدانی در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۷۰ هزار جوان و نوجوان در برنامه‌های اوقات فراغت مساجد حضور یابند.

حضور 70 هزار جوان همدانی در برنامه‌های اوقات فراغت مساجدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض منش با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ کانون فرهنگی هنری در سراسر استان وجود دارد، اظهار داشت: در برنامه اوقات فراغت بیش از ۲۰ رشته مختلف فرهنگی، هنری و دینی گنجانده شده است.

وی افزود: زمان سراسری اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان ۲۰ تیرماه تا ۲۰ شهریور‌ماه سال جاری اعلام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مهم‌ترین برنامه‌های اوقات فراغت این دبیرخانه برای سال ۹۵ تشکیل ستاد طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با ۱۲ عضو در غالب چهار جلسه در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به ریاست مدیر کل ارشاد و مدیر دبیرخانه کانون‌های مساجد است.

وی افزود: بیش از ۵۵۰ کانون فرهنگی هنری در سراسر استان وجود دارد که پیش بینی می‌شود یش از ۷۰ هزار جوان و نوجوان در برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد حضور یابند، همچنین در برنامه اوقات فراغت بیش از ۲۰ رشته مختلف فرهنگی، هنری علمی و غیره شامل خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، طراحی، کاردستی، ورزشی(فوتبال، والیبال، تنیس روی میز و غیره) گنجانده شده است که حدود یک هزار و ۵۵۰ مربی این کلاس‌ها را برگزار می‌کنند.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.