رشت؛

تشکیل کارگروه دهه کرامت

کارگروه محتوایی دهه کرامت در گیلان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان گفت: در قالب این کارگروه خوراک فکری لازم جهت ارائه در جشن های دهه کرامت تدوین می شود.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در دومین نشست ستاد مردمی جشن های دهه کرامت در محل دبیرخانه با بیان اینکه از ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا ولادت امام رضا (علیه السلام) دهه کرامت نامگذاری شده است گفت: در این راستا برنامه های متفاوتی جهت گرامیداشت دهه کرامت با محوریت مردم پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت تصریح کرد:جشن های دهه کرامت باید با مشاکت گسترده مردم در مساجد، حسینه ها، تکایا و محلات برگزار شود.

وی اذعان کرد: این ایامفرصت خوبی است که ما به عنوان دستگاهی فرهنگی برای دفاع از حریم ولایت و شناساندن ائمه (علیهم السلام) فعالیت کنیم.

مسئول ستاد جشن های مردمی دهه کرامت گیلان خواستار ارائه برنامه های نوآورانه و خلاق در دهه کرامت شد و افزود:باید برنامه های متنوع و نشاط آور با حفظ ارزش‌های اسلامی و تعمیق باورهای دینی برگزار شود.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم ترویج سیره و سنت ائمه معصومین (علیهم السلام) را رویکرد اصلی این کارگروه دانست و خاطرنشان کرد: در این کارگروه سعی می شود موضوعاتی همچون شعار سال، اقتصاد مقاومتی، خانواده، نقش اهل بیت در سبک زندگی به ویژه سبک زندگی امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) مورد توجه ویژه قرار گیرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.