شادمهر: احتمال صعود حدادی به فینال پرتاب دیسک المپیک زیاد است

کارشناس دوومیدانی کشورمان گفت: احسان حدادی می تواند به فینال پرتاب دیسک المپیک صعود کند.

بیژن شادمهر در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: در صورتی که محمد ارزنده در پرش طول اگر بتواند پرشی به میزان 8 متر را در بازی های المپیک به ثبت برساند یک نتیجه ارزشمند برای مسئولان فدراسیون و علی الخصوص خود وی خواهد بود، احتمال اینکه با این رکورد بتواند به مرحله نهایی صعود کند خیلی زیاد است.

وی افزود:در ماده پرتاب دیسک هم من معتقدم احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن می تواند در این المپیک هم بالاتر از 63 متر پرتاب کند، به فینال پرتاب دیسک ریو راه یابد، محمود صمیمی هم باید عملکرد خوبی را در مرحله مقدماتی ارائه دهد تا بتواند به مرحله نهایی مسابقات المپیک صعود کند.

شادمهر گفت: در دو 100متر هم وضعیت تفتیان به مراتب بهتر از قاسمی است،نتایج بهتری هم نسبت به وی کسب کرده در صورتی که حسن بتواند به مرحله نیمه نهایی المپیک ریو صعود کند یک نتیجه قابل قبول برای دوومیدانی خواهدبود،احتمال اینکه قاسمی از دور مقدماتی به یک مرحله بالاتر راه یابد خیلی ضعیف است.

کارشناس دوومیدانی ادامه داد: در پرتاب وزنه هم کار لیلا رجبی با حضور دیگر رقبایش در المپیک دشوار است در این ماده هر ورزشکاری بتواند حد نصاب بالاتر از 18متر را پرتاب کند احتمال صعودش به فینال زیاد است،وی امسال در رقابت ها عملکرد بدی را به ثبت نرسانده و باید دید در المپیک و روز مسابقات چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

شادمهر در پایان یاد آورشد: در صورتی که اگر قلعه نویی و کاوه موسوی در المپیک بیشتر از 73متر پرتاب کنند یک نتیجه ایده آل محسوب می شود،اگر زور اوند و مرادی هم در پیاده روی تا انتها به مسابقه خودشان ادامه دهند یک نتیجه با ارزش برای فدراسیون خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار