اردبیل؛

شرکت 21 درصد جمعیت کشور در ورزش‌های همگانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در حال حاضر ۲۱ درصد جمعیت کشور در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند و روزبه‌روز بر آمار مشارکت اقشار مختلف مردم در ورزش‌های همگانی افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی مجد آرا در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 21 درصد جمعیت کشور در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند و روزبه‌روز بر آمار مشارکت اقشار مختلف مردم در ورزش‌های همگانی افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی تفاهم‌نامه مشترکی با آموزش‌وپرورش برای ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی در بین دانش آموزان امضا کرده است، گفت: استقبال دانش آموزان برای مشارکت در ورزش‌های همگانی در کشور بسیار چشمگیر بوده که نیاز است خانواده‌ها هم برای اهتمام فرزندان خود به ورزش همگانی مشارکت همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برنامه‌ریزی برای گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان به‌ویژه مادران خبر داد و افزود: درصورتی‌که مادران توجه ویژه‌ای به مشارکت فرزندان خود در ورزش‌های همگانی داشته باشند، می‌توانند گام بزرگی در سلامت فرزندان خود بردارند.

مجد آرا بیان کرد: استان اردبیل در ترویج ورزش‌های همگانی در بین اقشار مختلف رتبه شاخص کشور را به خود اختصاص داد و فعالیت‌های ورزش همگانی در این استان در بین اقشار مختلف مردم بسیار خوب بوده و اقدامات قابل‌توجهی توسط هیئت ورزش‌های همگانی در اردبیل انجام‌شده است.

وی تصریح کرد: از اولویت‌های مهم فدراسیون ورزش‌های همگانی ارائه آموزش‌های نوین در بین اقشار مختلف مردم است که در این زمینه امسال برنامه‌ریزی بسیار خوبی پیش‌بینی‌شده و همچنین فدراسیون ورزش‌های همگانی تنها فدراسیونی بوده که همایش و برنامه‌های آن به‌طور مستقیم هر هفته از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، شرکت ، مردم ، ورزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.