یزد؛

سردرگمى سرنوشت واليبال اردكان

در كمتر از سه ماه مانده به اغاز ليگ برتر واليبال آرمان اردكان آينده ى مشخصى ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تيم آرمان ورزشى اردكان كه بعد از صعود چند باره ى پيشگامان شفق اردكان توانست با خريد امتياز اين تيم به سطح اول واليبال كشور پاى گذارد و از خروج دوباره ى اين امتياز از استانمان جلوگيرى كند.
ارمان با شمارى از جوانان خود و حمايت پرشور تماشاگرانش توانست در ليگ برتر جزو هشت تيم پايانى قرار گيرد و لقب شگفتى ساز فصل را از ان خود كند.

شگفتى فصل پيش كه به عقيده ى برخى ميتوانست به سان تجربه ى موفق خود در قامت يك مدعى ظاهر شود در كمتر از سه ماه به اغاز ليگ برتر پاسور و مغز متفكر خود عليرضا بهبودى را از دست داد.

بعد از رفتن بهبودى همگان منتظر خريدى در حد و اندازه هاى بهبودى ملى پوش شدند اما هرچه گذشت نه تنها اين امر محقق نشد بلكه گره تيم دارى اردكانى ها كورتر از قبل شد تا جايى كه خبر هايى از عدم تيم دارى نماينده اى از يزد به گوش رسيد.

در دوره اى كه اخبارى از حضور بهترين هاى دنيا در بين تيم هاى ليگ برترى به گوش ميرسيد،شريعتى مدير كل ورزش و جوانان استان و مقيمى سرپرست شهرستان اردكان از وعده ى تعيين و تكليف اينده ى واليبال يزد ميگفتيد اما به هيچ وجه اين صحبت محقق نشد.

در اين بين شنيده هايى هم از كارخانه ى فولاد يزد به گوش رسيد كه در صورت مساعدت مسئولان استانى فولاد تيم هايى در خور شان نام يزد در رشته هاى واليبال و فوتبال را رهسپار مسابقات كند.

به هر حال ،حال ناخوش ورزش استان به واليبال هم سرايت كرده است؛به اميد بهبودى و بازگشت به روزهاى اوج.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار