فرنیا:

با یک آسیب دیدگی از تیم ملی کنار گذاشته شدم/هنوز هم مصدوم هستم

دارنده مدال برنز چلنج کاپ ترکیه گفت: در اوج به دلیل یک آسیب دیدگی از تیم ملی کنار گذاشته شدم و متاسفانه این مصدومیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا فرنیا ژیمناست کشورمان که چندی پیش درمسابقات چلنج ورد ترکیه موفق شد در دارحلقه به مقام سوم دست یابد در معرفی خود گفت: 21 سال سن دارم و اهل قائم شهر هستم. 15 سال است در ژیمناستیک فعالیت دارم. خانواده و دوستانم در پیشرفتم نقش بسیار مهمی داشتند.

وی ادامه داد در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن در سال 2010 در دارحلقه، پارالل و زمینی به فینال رسیدم. آن جا بود که بیشتر از قبل مطرح و شناخته شدم. در اوج بودم که به دلیل یک آسیب دیدگی از تیم ملی کنار گذاشته شدم.

فرنیا افزود هیچ کسی از فدراسیون به دنبال درمان آسیب دیدگی من نبود و من هنوز از ناحیه رباط صلیبی مصدم هستم. در رشته ژیمناستیک ورزشکار باید دائما معاینه شود و در مسابقات متعددی شرکت کند نه این که 20 روز قبل از مسابقات اردو تشکیل شود و ژیمناست با فشار زیاد تمرین کند.

دارنده مدال برنز چلنج کاپ ترکیه تصریح کرد انتظارات از ژیمناستیک باید منصفانه باشد. کشورهایی مانند کره، ژاپن و چین در ژیمناستیک پیشرفت خوبی داشته اند. با این حال من در سال 2010 در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا توانستم با حضور این کشورها به جمع فینالیست ها بروم که در زمان خود و با امکانات محدود ارزشمند بود.

فرنیا درخصوص مسابقات چلنج کاپ ترکیه خاطر نشان کرد با هزینه شخصی خود در این رقابت ها حضور یافتم. حریفانم در چلنج کاپ کلمیبا و ترکیه بودند که توانستم مدال برنز را از آن خود کنم. لازم است حامیان مالی در ژیمناستیک سرمایه گذاری کنند تا ورزشکاران با هزینه های شخصی خود در مسابقات مختلف شرکت نکنند زیرا فشار مالی زیادی را برای آنان به همراه دارد. از هادی خناری نژاد نیز سپاس گذارم که مرا حمایت می کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار