عطایی: هدف بازیکن‌سازی و کسب سهمیه جهانی بود / از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف اصلی تیم‌های پایه در والیبال کمک به روند و پروسه بازیکن‌سازی است که فکر می‌کنم این موضوع محقق شد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نمایش تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به اعتقاد من بازیکنان تیم ایران عملکرد قابل قبولی داشتند و تمام تلاش خود را در آن رقابت ها به کار گرفتند.

وی ادامه داد: این تیم پشتوانه بزرگ تیم ملی بزرگسالان است و اطمینان داشته باشید از این تیم ، 5 یا 6 بازیکن توانایی این را دارند که در آینده ای نزدیک جایزین بازیکنان تیم بزرگسالان شوند.

عطایی با اشاره به وضعیت تیم جوانان در مسابقات چین تایپه گفت: بازیکنان من نمایش خوبی در همه مسابقات داشتند. در دیدار با چین هم عوامل مختلف دست به دست هم داد تا ایران بازنده باشد و این باخت نشان نالایقی بازیکنان تیم من نبود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا به دنبال بهانه گیری نیستم اما بدون شک وضعیت بد داوری در دیدار فینال نه تنها منجر به کسب امتیازات اشتباه برای تیم چین شد، بلکه روحیه بازیکنان تیم ایران را بر هم ریخت. رده سنی جوانان بازیکنان شرایط روحی خاصی دارند و زود احساساتی می‌شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان افزود: در رده های پایه کسب نتیجه در اولویت نیست. هرچند ما دوست داشتیم با عنوان قهرمانی به ایران بازگردیم. اما آنچه مهم است کمک کردن به پروسه بازیکن سازی است که اطمینان دارم تیم جوانان روز به روز به این هدف نزدیک تر شده است.

عطایی در پایان گفت: در مجموع از بازیکنانم و نمایشی که در مسابقات قهرمانی آسیا داشتند رضایت دارم و خوشحالم که به هدفمان که کسب سهمیه مسابقات جهانی 2017 جمهوری چک بود، دست پیدا کردیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار