اصفهان؛

تشکیل سازمان کریدور علم و فناوری در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: سازمان کریدور علم و فناوری در ماه های آینده در استان اصفهان تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور  دیشب در آیین معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان افزود: سازمان کریدور علم و فناوری برای نخستین بار در کشور در استان اصفهان تشکیل می شود.
وی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه های مهم این استان از جمله دانشگاه صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه آزاد استان گفت: دانشگاه آزاد واحد نجف آّباد و دانشگاه آزاد واحد خوراسگان از بهترین دانشگاه های این استان به شمار می روند.
در این آیین سید محمد امیری، رئیس جدید دانشگاه آزاد استان اصفهان نیز گفت: دانشجو، استاد و کارمند سه رکن مهم دانشگاه هستند که باید رفع دغدغه های این سه قشر مورد توجه باشد.
وی افزود: آبروی دانشگاه به اعضای هیات علمی و اساتید است که اگر این افراد دارای توانایی های بالای علمی باشند نتایج خوبی را برای دانشگاه رقم می زنند.
حدود یکصد هزار دانشجو در 27 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان اصفهان تحصیل می کنند.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) حدود 20 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی تمام وقت و 14 مرکز تحقیقاتی دارد و یکی از دانشگاه های جامع آزاد کشور به شمار می رود.
در این آیین سید محمد امیری رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد نجف آباد به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان معرفی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.