همدان؛

معرفی ابعاد شخصیتی شهدای مدافع حرم به جوانان

جانشین فرمانده سپاه همدان گفت: مسئولان ابعاد شخصیتی شهید همدانی و شمسی‌پور را به مردم معرفی کنند.

معرفی ابعاد شخصیتی شهدای مدافع حرم به جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جانشین فرمانده سپاه همدان در کارگاه آموزشی اخلاق در ورزش در جمع بسیجیان ورزشکار همدان با گرامیداشت و یاد خاطره شهدای ورزشکار اظهار داشت: امام(ره) تأکید فراوانی بر مطالعه وصیت‌نامه شهدا داشت و بهره‌مندی از نکات ارزشمند این وصایا توصیه می‌کردند.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به نقش شهدا به خصوص شهید همدانی و شمسی پور در عرصه‌های مختلف افزود: اینکه چگونه شهدای والامقام در انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت راه 100 ساله را یک شبه طی کردند و به سر منزل مقصود رسیدند نکته‌ای است که باید همگان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه همدان با اشاره به ویژگی‌های ممتاز اخلاقی در شهدا بیان کرد: بسیاری از شهدا به رعایت موازین شرعی مقید بودند و گر چه در ظاهر یک بسیجی ساده بودند اما در باطن جلوتر از فرماندهان خود حرکت می‌کردند.

وی با تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم به ویژه بسیجی ورزشکار شهید سید میلاد مصطفوی گفت: این شهید معزز به عنوان یک نسل چهارمی بدون آنکه جنگ را دیده باشد جای پای شهدای گرانقدر گذاشت و با تأسی از راه شهدا آنها به مقام شهادت رسید.

مجیدی با اشاره به حضور فعال شهید مدافع حرم مصطفی مصطفوی در راهیان نور تصریح کرد: این شهید بزرگوار به عنوان خادم‌الشهدا در مناطق عملیاتی حضوری فعال داشت و به عنوان فردی محوری تیم خادمین شهدا را حمایت می‌کرد.

وی افزود: این شهید مدافع حرم توانسته بود عقل، روح و جسم خود را هماهنگ کرده و با تقویت آنها عملکردی چند بعدی داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه همدان عنوان کرد: شهیدانی چون مجید صانعی، سردار همدانی و سردار شمسی‌پور از جمله کسانی بودند که توانستند ویژگی‌های ممتاز اخلاقی و ارزشی را در خود پرورش دهند.

وی درباره شهید شمسی پور به عنوان چهره‌ای بسیجی و ورزشکار یاد کرد و گفت: این شهید معزز پس از بازنشستگی از سپاه، بار دیگر لباس بسیجیان را بر تن کرده و به این کار خود افتخار می‌کند.

مجیدی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از شهید شمسی‌پور به عنوان الگوئی ممتاز تصریح کرد: این شهید معزز در عرصه مختلف ورزشی فعالیت فراوان داشته و با رفتار خوب خود توانسته بود با بسیاری از اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم همت مسئولان برای معرفی شخصیت‌هایی چون شهید شمسی‌پور و شهید سردار همدانی به مردم بیان کرد: سرلشکر پاسدار شهید همدانی نیز از جمله فرماندهانی بودند که پس از پایان جنگ و بازگشت به همدان، فضاهای ورزشی را راه‌اندازی کردند چرا که معتقد بودند برای داشتن نیروی زبده و آماده به کار، وجود چنین مراکزی ضروری است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار