دوچرخه سوار صاحب نام بریتانیایی و قهرمان رقابت های تور دو فرانس از این رقابت ها انصراف داد تا بیشتر روی المپیک ریو تمرکز کند.

کاوندیش تور دو فرانس را قربانی المپیک ریو کردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاوندیش اعلام کرد با در نظر گرفتن فشردگی و سختی رقابت ها و سختی ناشی از آن به جایی رسیده است که حس می کند این رقابت ها به اهداف بزرگتر او یعنی موفقیت در ریو ضربه می زند.

 تیم دایمنشن دیتا نیز در بیانیه ای اعلام کرد مارک کاوندیش قهرمان 30 مرحله از تور دو فرانس  از این رقابت ها کناره گیری کرد تا برنامه های خود را جهت شرکت در رقابت های المپیک 2016 ریو دو ژانیرو متمرکز کند.

 در این بیانیه آمده است ، پس از تجزیه و تحلیل حجم کار مارک  در مراحل قبلی و میزان خستگی فعلی او ، تیم از خروج او از تور حمایت کرده تا او  فرصت کافی برای ریکاوری و آمادگی برای بازی های المپیک در ریو  داشته باشد.

به این ترتیب کاوندیش امروز (چهارشنبه ) در مرحله 17  تور دو فرانس حضور نخواهد داشت.

کاوندیش 31 ساله، که  در سال های اخیر در مجموع رقابت های تور دو فرانس در 30 مرحله  قهرمان شده است، از سال 2011 نتوانسته بود در  بیش از سه مرحله در تور پیروز شود اما در رقابت های امسال و تا مرحله شانزدهم در چهار مرحله قهرمان شده است، او موفقیت خود را در مسابقه امسال را  تا حدی به آماده سازی خود برای بازی های المپیک نسبت داده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار