پیامک‌های دریافتی1395/04/30

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


5328...0919:سلام من مشترک اعتباری سیم کارت همراه اول هستم و واااقعا دیگه خسته شدم این قدر هزینه شارژم بابت پیامک های تبلیغاتی از بین می رود .100 بار پیام و درخواست حذف دادم پیام می اد که تا 24 ساعت اینده غیر فعال می شود ولی قطع که نمی شود هیچ روزی کلی از اعتبار شارژ م از بین می رود من واااقعا خسته شدم...چرا پیگیری نمیکنید..

3381...0919:در طرح رتبه بندی فرهنگیان، فقط معلمان با سابقه کمتر از 6سال در سال 94 وسابقه 6سال در سال 95، شامل طرح رتبه بندی و افزایش حقوق ( (ارتقاء شغلی از مقدماتی به پایه))نشدهῖاند. خواهشمندیم درد ودل این گروه معلمان را به گوش مسئولان و مجلس برسانید.

6466...0918:از رئیس صندوق رفاه دانشجویان گزارش تهیه کنید چرا بعد از هفت ماه وام ویژه دکتری نیمسال دوم پرداخت نمیشه؟ما دانشجویان دکتری زندگی مون وابسته به این وامه./

3178....0930:درجاده هاي بندرلنكه افغانيها بدون مدارك سوار ماشين ميشن قانون كجاست ؟در این مورد گزارش تهیه کنید

4760...0939:با سلام و خسته نباشید٬لطفا به قیمت ذرت و سویا که قیمت نجومی و ناگهانی که توسط واردکنندگان داخلی انجام میگیرد را پیگیری بفرمایید.

5735...0912:سلام ..لطفا گزارشی تهیه کنید از اینکه کالاهای قاچاق کشف شده چه میشوند؟به کجا سر در میارند...

8321...0912:با سلام در سفر از قزوین تا رشت دو تا عوارضی قرار دارد یکی 1500 تومان و یکی 4000 تومان می گیرد ضمن اینکه اسفالت بخصوص در سی کیلومتر اول بعد از عوارضی 4000 تومانی افتضاح است و نور جاده هم تامین نشده سه سوال مطرح میشود 1- در یک مسیر چند تا عوارضی؟ 2- چرا 4000 تومان؟ ملاک این مبلغ سنگین که باعث گرانی کرایه حمل ونقل عمومی شده است چیست؟

0104...0919:سلام.توی قسمت آگهی خودرو در همشهری لیزینگهایی هستن که 500هزار تومان پیش پرداخت میگیرن به امید اینکه ماشین بدن ولی بعد از یکماه میزنن زیرش، خودرو  رو تحویل نمیدن لطفا پیگیری کنید ./

4593...0919:سلام خسته نباشید اگه لطف کنین در مورد انتخاب رشته بچه ها صحبت کنین که امسال خودشون نمیتونن با معدل بیست انتخاب رشته بکنن با معدل بیست مجبور میکنن برن فنی که هیچ علاقه ی ندارن
 
6375...0919:سلام .در کرج ٬عظیمیه،.چند تا بیابان در وسط شهر که در کنار خانه های مسکونی است هر روز باعث بلند شدن خاک و هزاران بیماری و ...میشود.گفته شده که اینجا برای شهرداری است.میشود این ماجرا را پیگیری کنید؟ما چندسال است که میگوییم حداقل یکم چمن در ان بکارند ولی هر روز کامیون و کمپرسی ها در آن ماشین خود را میشویند...پیگیری کنید.

1288...0914:باسلام واحترام، ازتاریخ 30 اردیبهشت تاکنون ،اینجانب موفق به تحویل خودروی خرید نقدی خود با تعهد یکماهه نشده ام،قطعا مشکل مذکور صرفا مربوط به بنده نیست و امثال بنده بسیارند،استدعا دارم دستور پیگیری و انعکاس در خبر صادر فرمایید./

با سلام خواهش میکنم از شیوه کار ادارات و مراکزی که از نیروهای شرکتی استفاده میکنن گزارشی تهیه کنین ما نیروهای شرکتی بانک خصوصی هستیم هبچ گونه مزایایی به ما تعلق نمیگیرد مگر چه فرقی با نیروهای قراردادی بانک داریم که تمام مزایا برای انهاست ./

2330...0912:مشترک گرامي به اطلاع مي رساند از اين دوره در صورتحساب، عنوان "ارزش افزوده" به "خدمات مبتني بر محتوا" تغيير يافته است.همراه اول ....در مورد این پیامک گزارش تهیه کنید.

5165...0913:لطفا گزارش از وضعیت بد شغلی اپراتورهای شرکتی پست های برق تهیه کنید با مکلف شدن وزارت نیرو به استخدام این نیروها طبق اصل  44 قانون اساسی اما برق های منطقه ای از ان سر باز میزنند. تشکر

6218...0901:با سلام .من نزدیک پنج ماه برا وام ازدواج ثبت نام کردم هنوز تعیین شعبه نشده .من از مسئولین یه سوال دارم این وام ازدواجه یا وام کفن و دفن.اگه واقعا عرضه پرداخت ندارن چرا افزایش دادن.

4297...0910:سلام. تو رو خدا به این درخواست رسیدگی کنید. لطفا گزارشی در مورد رشته دامپزشکی از یک فرد آگاه تهیه کنید و در مورد جنبه های مختلف اون بپرسین. از هر جایی جست وجو کردم جواب های خیلی ناامید کننده دادن.

8629...0911:ازموقع که اداره گاز مازندران شهرستان جویبارخصوصی شده برای سی چهل هزارتومان مثل نینجا از دیوار مردم بالا میرن وگاز بنده خدا را قطع می کنن لطفا یه نظارتی به این موضوع بشه مسجد و مدرسه هم نداره ...پیگیری کنید.

1734...0912:سلام تو را خدا صدای ما را به گوش مسئولین برسانید چرا دارن بچه های ما شدن موش ازمایشگاهی چرا دانش اموز با معدل بیست باید بره فنی حرفه ای چرا با روح روان بچه ها دارن بازی میکنند.//

3104...0913:سلام لطفا عدم شماره گذاری خودروهای دوگانه سوز در سال 95 را پیگیری نمایید. گناه مشتری چیست؟

5851...0930:سلام..وزیر بهداشت باید حالا طب سنتی را احیاء کنه؟ الان که اینقدر سرطانی و دیابتی و...داریم.ابوعلی سینا بدون ازمایش درد را تشخیص میداد امروز هزینه های ازمایشگاهی سرسام اوره.تو تلویزیون ازشون بیشتر دعوت بشه.//

6997...0918:درحالی درمراسم و میهمانی هاو سالن های غذاخوری اسراف می شود و مقادیر زیادی غذا استفاده نشده دورریخته و تبدیل به زباله ویا درکانال فاضلاب ریخته می شود که درگوشه و کنارشهر ما کسانی هستندکه درماه یک وعده غذای کامل وگوشت و مرغ نمی خورند! واین سزاوارنیست و بهتراست فرهنگ سازی شده به جای دور ریختن غذا آن را همراه ببریم واستفاده کنیم و یا در اختیارنیازمندان قراردهیم و به اندازه و به جا استفاده کنیم و زیاده روی نکنیم ! در این زمینه گزارشی تهیه کنید.

2319...0914:سلام. حرف دل ..آیا ایرانی برتر نیست آیا ایرانی شهیدپرور و باغیرت لیاقت نداره اتومبیل های بدونه اخذ گمرگ سوار بشه یا فقط خودروهای بی کیفیت و گران و انحصاری ایران خودرو و سایپا سوار بشه.در این زمینه گزارش تهیه کنید.
جواد از ارومیه

5464...0912:سلام...در خیابان شریعتی نرسیده به مترو قیطریه کوچه کارامیان ، با سواستفاده از نام قوه قضاییه وسط کوچه دارند یک پست برق میزارن که عملا غیرقانونی و ناقض حقوق شهروندی است و بسیار خطرناک است. ...پیگیری کنید.

سلام. لطفا در مورد تلفن 1521 گزارشی تهیه كنید چرا كه قبوض برق خود را با این سامانه پرداخت كردیم ولی دریافتی در اداره برق ثبت نشده و اخطار قطع دریافت كردیم. چرا شماره ای كه در قبض با عنوان پرداخت آسان و مطمئن معرفی شده باید اینگونه باشد. نكته جالب توجه اینكه در مجتمع ما همزمان تعداد واحد های زیادی همین مشكل را دارند. وقتی به اداره برق مراجعه كردیم راه پیشنهادیشان تهیه پرینت از كارت هایی كه پرداخت با انها صورت گرفته بود. كه به گفته ایشان حداقل دوماه برای اثبات آن زمان میبرد. به ناچار مجبور به پرداخت قبض شدیم تا برقمان قطع نشود. این است سیستم اتوماسیون...پیگیری کنید.

0499...0911:باسلام.در اکثر داروخونه ها یا مغازه ها تیغ خارجی موجوده. چطور ازسلامتشون مطمئن باشیم.گیلان


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار