زنجان؛

ادامه عمليات اجرای شبکه و تصفیه خانه فاضلاب در استان

عمليات اجرای شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای زنجان، دندی ، زرین‌آباد و خرم‌دره ادامه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس هژير مدیردفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اینکه  تصفیه خانه فاضلاب شهرهای دندی ، زرین‌آباد و خرم‌دره توسط شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در حال اجراست گفت : ظرفيت افق طرح تصفيه‌ فاضلاب در شهرهای اشاره شده بیش از 12 هزار و 960 متر مکعب در روز می‌باشد.
وی افزود : ظرفیت تصفیه خانه شهرخرمدره در مدول اول برابرهفت هزار و پانصد ، شهر دندی يک هزار و شصت و شهر زرین‌آباد برابر هزار متر مکعب در روز خواهد بود.
مدیر دفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شرکت آبفای تصریح کرد : تصفيه‌خانه فاضلاب شهر ماهنشان نیز با ظرفيت سه هزار و چهارصد مترمکعب در روز از اواسط سال 94 آماده بهره‌برداری شده که در صورت استقبال اهالی از نصب به موقع انشعابات،می‌توان از پتانسیلهای ايجاد شده استفاده حداکثری کرد.
هژیر در ادامه به اجرای شبکه فاضلاب در استان اشاره و تصریح کرد : در شهر زنجان تاکنون 286 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است .  
در 3 ماهه نخست سالجاری نیزدر حدود 2 کيلومتر شبکه فاضلاب در استان لوله‌گذاری و آماده بهره‌برداری شده است که در صورت تخصيص مناسب و به موقع اعتبارات عمليات اجرايی سرعت خواهد گرفت.
وی همچنين به برنامه شرکت در اجرای شبکه فاضلاب در سالجاری اشاره کرد و گفت : در صورت تامين مالی پروژه‌ها در سال جاری 14 کیلومتر شبکه ديگر نيز در بخش فاضلاب در شهر زنجان اجرا و آماده بهره‌برداری خواهد شد .  
مدیردفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب با اشاره به اقدامات شرکت در سال گذشته افزود : 6 کیلومتر احداث و توسعه شبکه فاضلاب ، 28 کيلومتر اصلاح و بازسازی شبکه آب ، 12 کيلومتر خطوط انتقال و آبرسانی و 7هزار متر مکعب مخازن عملکرد اين شرکت در سال گذشته بوده که همگی وارد مدار بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.