جهانیان:مدیر عامل استقلال نخواهم شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:افشار زاده در حال حاضر مدیر عامل استقلال است و من هم تصمیمی برای مدیر عاملی این باشگاه ندارم.

شهاب جهانیان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث مدیرعاملی رضا صادق پور در استقلال گفت: با تمام احترامی که برای صادق پور قائل هستم اما به هیچ عنوان این مساله صحت ندارد و صد در صد تکذیب می کنم و از طرفی افشارزاده کماکان سرپرست باشگاه خواهد بود و ما بحثی در خصوص تغییر وی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: هفته آینده در جلسه هیات مدیره که سه شنبه یا چهارشنبه برگزار خواهد شد تصمیمات لازم را اتخاذ و قرار است رئیس، نایب رئیس، دبیر هیات مدیره  مشخص شود.

جهانیان درباره شایعه مدیرعاملی خودش توضیح داد: به هیچ عنوان مدیر عامل نخواهم شد و به نام الله قسم میخورم که اصلا چنین موضوعی نه مطرح بوده و نه شده است و بارها در این مورد نظرم را اعلام کردم 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره محرومیت تماشاگران استقلال گفت: در هر صورت دوست داشتیم برای تماشای این دیدار تماشاگرانم در ورزشگاه حضور پیدا کنند چرا که به طور حتم 70.80 هزار تماشاگر برای استقلال به ورزشگاه می آمدند اما به هر حال به رای کمیته انضباطی احترام می گذاریم اما از آن سو افسوس می خوریم که چرا تماشاگران مان در بازی اول نمی توانند به آزادی بیایند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار