اردبیل؛

امکانات اردبیل برای میزبانی رقابت های والیبال امیدهای آسیا مناسب است

نماینده و بازرس کنفدراسیون والیبال آسیا، امکانات استان اردبیل برای میزبانی رقابتهای والیبال امیدهای آسیا در سال آینده را مناسب دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سعید درخشنده که به نمایندگی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا و همچنین فدراسیون والیبال ایران برای بازدید از امکانات استان جهت میزبانی رقابتهای والیبال امیدهای آسیا به اردبیل سفر کرده، در جریان بازدید از سالن 6 هزار نفری حسین رضا زاده گفت: در نگاه اول بنده هیچ مشکل عدیده ای در راه برگزاری این رقابتها در اردبیل نمی بینم. البته نواقصی چون اسکوربورد ویژه والیبال و کفپوش اختصاص مورد قبول فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا وجود دارد که با توجه به فاصله زمانی موجود و قول مسوولان ورزش استان مبنی بر رفع این کمبودها، نمی تواند مشکل اساسی باشد و حتما تا آن موقع تهیه خواهند شد.

وی در ادامه گفت: فدراسیون والیبال باتوجه به علاقمندی ویژه مسوولان استانی و پیگیری های شخص مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات والیبال استان بسیار به برگزاری این رقابتها در اردبیل رغبت دارد. البته با حضور 16 تیم و بیش از 200 ورزشکار و 100 نفر همراه از جمله کادرفنی، خبرنگاران، نمایندگان کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی به اردبیبل خواهند آمد و امکانات هتل و تمرین و حمل و نقل هم باید فراهم باشد که در وهله نخست امکانات لازم برای میزبانی بیش از 300 ورزشکار و همراهان آنها در این خصوص مهیاست.

نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا در پایان گفت: شخصا مشکل حادی برای عدم برگزاری این رقابتها در اردبیل نمی بینم ولی به هرشکل فیلم و بروشورهای مربوط به اردبیل و سرعین و امکانات سالن های مسابقه و تمرین و ... را به کنفدراسیون آسیا خواهم برد تا بدانند قصد داریم رقابتها را در چه مکان زیبا و دارای امکانات مناسبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.