دبیر سازمان لیگ فوتسال:

مسابقات فوتسال به طور منظم و دقیق بر گزار می شود

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری مسابقات فوتسال و برنامه های مختلف مسابقاتی این سازمان با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛  آرش جابری- دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال گفت: این پیکارها در فصل مسابقاتی 96-95 با حضور 14 تیم از روز پنجشنبه 7 مرداد ماه آغاز می شود. در واقع با برنامه ریزی که صورت گرفت 4 هفته از بازیهای لیگ برگزار می شود و سپس بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می گیرند تا در تورنمنت چهارجانبه تایلند حضور داشته باشند.

وی در ادامه درخصوص برگزاری مرحله اول پلی آف لیگ دسته دوم گفت: مسابقات گروه های اول و دوم روز یکم مرداد ماه برگزار و برنامه بازیهای گروه های 3 و 4 بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی  و استیناف مربوط به این دو گروه اعلام می شود.

دبیر سازمان لیگ با اعلام اینکه بازیهای دور نهایی لیگ مناطق کشور در شهرستان فردوس برگزار می شود، در ادامه بیان کرد: دور نهایی بازیهای لیگ مناطق فوتسال کشور در فصل مسابقاتی 95-94 در شهرستان فردوس برگزار و در نهایت 4 تیم اردوم آلیاژ ارومیه، عماد فردوس، پاک نیت بهبهان و ولیعصر اراک تیم های صعود کننده به لیگ دسته دو فوتسال کشور در فصل مسابقاتی 96-95 هستند. بازیهای چهار تیم فوق از روز دهم مرداد ماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در رده سنی امید با حضور 14 تیم در دو شهرستان قزوین و امیدیه، بازیهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در رده سنی جوانان با حضور 24 تیم در شهرستانهای بندرعباس، فسا و ساری و دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال در چهار شهرستان ساری، تبریز، شازند و کرمان از اواخر مرداد ماه تا اوایل شهریورماه برگزار می شود. ضمن اینکه مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی جوانان در شهرستان خوی و نوجوانان در شهرستان بروجردبرگزار می شود که تعداد تیمهای شرکت کننده پس از حضور در محل برگزاری بازیها به طور کامل مشخص می شود.

جابری در پایان هدف از برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در رده های سنی امید به صورت مناطق، لیگ دسته اول در رده های سنی جوانان، نوجوانان، امید گفت: مسابقات را در رده های سنی مختلف به صورت لیگ و مناطق برگزار می کنیم تا تیم های آماده ای را در سطح مسابقات داشته باشیم. بازیهای فوتسال در حالی برگزار می شود که در هر زمان کادر فنی تیم های ملی برای تشکیل و دعوت از بازیکنان، مسابقاتمان را زیر نظر داشته باشند و بازیکنان مستعد را گزینش کنند. بازیکنانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند از دل استعدادیابی و مسابقات لیگ دسته اول و مناطق و برتر انتخاب شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار