دست به دست شدن والدین در اوقات فراغت، قدمی محکم برای پیشرفت

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی از تاثیر خانواده در مثبت تر شدن اوقات فراغت دانش آموزان و راهکار های آن خبر داد.

حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: خانواده باید اوقات فراغت فرزندان را رهبری و مدیریت کند  تا گامی در جهت یادگیری، خلاقیت و نوآوری دانش آموزان باشد.

علامتی افزود: کارشناسان تعلیم و تربیت بر این باورند که بحث اوقات فراغت درون خانواده‌ها مدیریت می‌شود و نهادهایی مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حق انتخاب را به دانش‌آموزان داده است تا بتوانند با علاقه و استعدادی که به هر برنامه دارند در آن جذب شوند و با این کار می‌توان گفت که کشف استعدادهای آنها را نیز رقم خواهد زد.

وی گفت: ما نباید به این موضوع نگاه کنیم که اوقات فراغت تنها به فصل تابستان و فراغت دانش‌آموزان از دوران تحصیل خلاصه می‌شود بلکه فراغت دانش‌آموزان در طول سال است و خانواده‌ها باید برای این امر برنامه‌ای منسجم داشته باشند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برنامه‌هایی که به آنها ارائه می دهد سه ویژگی اصلی را مد نظر قرار می‌دهد که این سه ویژگی از  رویکردهای اتحادیه است که نه تنها در اوقات فراغت بلکه در تمام طول سال تحصیلی  حائز اهمیت است.

انتهاي پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار