ارومیه؛

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر نهادینه کردن دولت الکترونیک در استان

استاندار آذربایجان غربی بر ارائه بیشتر خدمات دولتی از طریق الکترونیک و نهادینه کردن دولت الکترونیک در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سعادت در دیدار مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت مخابرات استان که در دفتر استاندار ترتیب یافت، با قدردانی از مدیران و کارکنان شرکت مخابرات استان در ارائه خدمات مطلوب به مردم استان بر آماده سازی زیر ساخت های لازم برای استقرار کامل دولت الکترونیک در استان تاکید کرد و افزود: نهادینه کردن دولت الکترونیک در تمامی سازمان ها و ادارات حیاتی است و ضروری است برای چابک سازی و کاهش هزینه ها خدمات دولت از طریق تکنولوژی های جدید و بصورت الکترونیک به مردم ارائه شود.

وی به با بیان اینکه ارائه خدمات دولت بصورت الکترونیک به مردم موجب رضایت مندی بیشتر آنان خواهد شد ادامه داد: خدمات دولت می بایست الکترونیکی شده و مراجعات حضوری مردم به ادارات کاهش یابد که این مسئله موجب رضایت مردم شده و رضایت مردم نیز از رسالت های بزرگ سارمانها و ادارات می باشد.

در ابتدای این دیدار نیز مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی با ارایه گزارش در مورد فعالیت های انجام یافته در سال 94 ،به تشریح برنامه های پیش بینی شده شرکت مخابرات استان در سال جاری پرداخت .

اسمعیل زاده با اشاره به موفقیت های شرکت مخابرات استان در کسب رتبه سوم تعالی سازمانی در بین کلیه شرکت های مخابراتی استانی ، کسب رتبه نخست نظام پیشنهادات و سایر موفقیت های شرکت در سال 94 ،از حمایت ها و رهنمود ها ی مقام عالی استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به وجود بستر و زیر ساخت های ارتباطی و مخابراتی گسترده در استان، از آمادگی کامل این شرکت برای گسترش دولت الکترونیک در سازمانها و ادارات خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.