آبادان؛

اقدامات پیشگیرانه بیماری تب کنگو و مالت در رامشیر

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو و تب مالت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان رامشیر در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی  این شهرستان گفت: برابر مصوبه شورای سلامت شهرستان، شهرداری مکلف شده بود که در یک بازه زمانی مشخص، نسبت به لایروبی و آهک پاشی جداول اقدام کند ولی برابر بازدیدی که از برخی مناطق شهر انجام شد متاسفانه هیچگونه فعالیتی در خصوص لایروبی جداول و آهک پاشی انجام نشده است.

حبیب سیلاوی بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به  بیماری تب کریمه کنگو و تب مالت با توجه به شیوع آن در برخی مناطق استان تاکید کرد.

فرماندار رامشیر نیز در این جلسه بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت رامشیر تاکید کرد و گفت: مصوباتی که برای هر دستگاه به تصویب می‌رسد لازم‌الاجراست و شهرداری رامشیر نیز باید مصوبات شورای سلامت را با جدیت اجرا کند.

سعید فیوضی به افتتاح کلینیک ترک دخانیات در درمانگاه شماره یک رامشیر اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان را از طرق مختلف به مضرات استعمال دخانیات به خصوص قلیان آشنا کنیم و این امر از وظایف کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان است.

فیوضی به کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم" اشاره کرد و همه شهروندان را برای پیوستن به این کمپین و کمک به اطلاع رسانی وسیع پیرامون مضرات مصرف قلیان در شهرستان دعوت کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.