یزد؛

استاندارد سازی ارائه خدمات رفاهی به كارگران

مدل استاندارد سازی ارائه خدمات رفاهی كارگرانِ واحدهای اقتصادی در مهريز اجرايی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز، در نشستی با حضور اساتيد دانشگاه و نمايندگان دو شركت پيشرو از اجرايي شدن استاندارد سازی ارائه خدمات رفاهی كارگرانِ واحدهای اقتصادی در مهريز خبر داد.

ناصر زارع با ذكر مواد قانوني و تبصره های فصل هشتم قانون كار و چگونگی اجرايی نمودن آن، بر ارائه خدمات  بهداشتی و درمانی، بيمه، تامين مسكن از طريق تشكيل تعاونيهاي مسكن و ارائه خدمات ورزشي به كارگران تاكيد كرد و از شركت ها ي تعاوني و واحدهای توليدی و اقتصادی خواست تا نسبت به فعاليت هاي متمركز در اين جهت اقدام نمايند.

سپس نمايندگان شركت هاي سيمان تجارت و درخت پسته الماس سبز گزارشی را در خصوص خدمات رفاهی ارائه شده به كارگران گزارشی را ارائه نمودند.

در ادامه اين نشست، پورگنجی و جلاليان از اساتيد دانشگاه پيام نور مهريز، ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگي ارائه خدمات رفاهی، انجام مطالعات ميدانی در سطح شركت های تحت پوشش به منظور افزايش انگيزه و بهره وری كارگران را راهگشا دانستند.

 ارائه كارت خانه كارگر، كمک هزينه تحصيلات فرزندان، تهيه دفترچه تخفيف نقدی جهت تامين مايحتاج كارگران، برگزاری اردوهای تفريحی و زيارتی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار و ... از ديگر مصاديق استاندارد سازی ارائه خدمات رفاهي كارگرانِ واحدهای اقتصادی تلقی می شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار