قزوین؛

کسب 8 رتبه کشوری در مسابقه پرسش مهر

فرهنگیان و دانش آموزان استان 8 رتبه کشوری کنگره پرسش مهر16 را کسب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت : چهار رتبه اول کشوری، یک رتبه دوم کشوری و سه رتبه سوم کشوری ره آورد دانش آموزان و فرهنگیان استان از کنگره پرسش مهر16 است .

حجت الاسلام علی انصاری افزود: در این دوره از مسابقات، آموزش و پرورش استان قزوین توانست با کسب 8 رتبه کشوری در مقایسه با سال گذشته، از رتبه 16 کشوری به رتبه 6 ارتقاء یابد.

وی اضافه کرد : از فرهنگیان پیام رحمانی در رشته وبلاگ نویسی ، رتبه اول ، علی کاظم لو در رشته نقاشی، رتبه دوم و الهه علمداریان و محبوبه حبشی ها در رشته مقاله پژوهشی به ترتیب رتبه اول و سوم را از آن خود کردند.

عاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین افزود : از دانش آموزان هم مهتا عظیمی در رشته نقاشی، رتبه اول ، معصومه احمدی در رشته مقاله پژوهشی رتبه سوم ، محمدحسین سیفی و فاطمه محبی جیرنده هم در رشته داستان کوتاه به ترتیب رتبه اول و سوم را کسب کردند .

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین ، در مراسمی با حضور صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور ، ظریف وزیر امور خارجه و فانی وزیر آموزش و پرورش از 213 دانش آموز و فرهنگی سراسر کشور در سالن اجلاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کسب ، رتبه ، کشوری ، مسابقه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.